به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدی روز یکشنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: اختیارات کمیسیون تنظیم بازار استان تحریری نیست بلکه اجرایی است و بعد نظارتی آن اولویت دارد.

وی به تلاش‌های گسترده ستاد تنظیم بازار استان در روزهای پایانی سال ۹۸ و ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: باید با قدرت همچون گذشته قیمت کالاهای مورد نیاز مردم مورد رصد دقیق قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی درباره نیاز به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: باید اقدامات لازم در راستای جذب اقلام اولویت دار و با قید فوریت از کشور صورت پذیرد.

وی موفقیت جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان را به دلیل وجود کمیته‌های تخصصی ذیل آن دانست و تصریح کرد: موضوعات مرتبط در این کمیته‌ها بررسی و پس از کار کارشناسی دقیق ارائه می‌شوند.

عابدی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از اعضای ستاد تنظیم بازار خواست برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، طرح ضیافت را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی به تولیدات مرغ توسط مرغداران استان اشاره کرد و افزود: مرغ تولید شده در استان برای تامین نیازهای مردم خراسان جنوبی است و هرگونه صادرات در این بخش منوط به تامین کامل نیاز مرغ استان است، لذا تامین مرغ استان همچون گذشته بی‌کم و کاست تامین خواهد شد.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند که از روز شنبه ۲۳ فروردین آغاز شد، اشاره و بیان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت، گام اول در اجرای این طرح را با همکاری و همراهی بسیج اصناف در مقابله با بیماری کرونا آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.