به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: به منظور تأمین میوه مورد نیاز مردم در روزهای عید 600 تن سیب و پرتقال با نرخ دولتی در شهرستان ورامین توزیع می شود.
وی گفت: این مقدار میوه در 12 نقطه از مناطق شهری و نیز روستاهای پرجمعیت شهرستان توزیع می شود که در صورت نیاز، به تعداد این نقاط توزیع افزوده می شود.
وی افزود: یکی از مهمترین مسائل مربوط به کالاهای اساسی به ویژه کالاهای تنظیم بازار این است که تأمین کالا به درستی صورت می گیرد و در توزیع با ایراداتی مواجه هستیم که مسئولان ستاد تنظیم بازار باید کنترل بازار را به گونه ای در دست گیرند که مردم با آسودگی خاطر در روزهای پایانی سال نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند.
کاغذلو اظهار داشت: کالای مورد نیاز مردم از جمله گوشت، مرغ، میوه و سایر اقلام تنظیم بازاری باید در زمان مناسب و متناسب با نیاز مردم تهیه و در دسترس عموم قرار گیرد و بازرسانی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان نیز وظیفه دارند تا به صورت مستمر برفعالیت مراکز خرید، واحدهای صنفی و مراکز عرضه میوه نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی کنند.
وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان ورامین گفت: هدف از پرپایی نمایشگاه های بهاره کمک به اقتصاد خانواده ها در تامین کالاهای با کیفیت و مقرون به صرفه با دسترسی آسان است بنابراین خروجی این نمایشگاه باید به کاهش بار اقتصادی جامعه منجر شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.