به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال افزود: هیچ اقدامی از سوی مسئولان ذی ربط برای تهیه تخم مرغ وارداتی و توزیع آن در این شهرستان برای پایین آمدن نرخ بالای تخم مرغ انجام نشده است.
وی گفت: در حالی که تخم مرغ وارداتی و تنظیم بازار در بیشتر مناطق کشور به نرخ هر شانه 120 هزار ریال توزیع می شود قیمت این کالا در خلخال بیش از 180 هزار ریال بوده و این کار موجب اعتراض مردم شده است.
او با بیان اینکه نرخ انوع میوه در بازار خلخال متعادل و در حد پایین است، افزود: در قیمت گذاری میوه شب عید باید جوانب کار از سوی مسئولان قیمت گذاری در مرکز استان در نظر گرفته شود تا مبادا با یک اشتباه در تعیین نرخ میوه شب عید به جای کاهش قیمت آن زمینه افزایش نرخ انواع میوه در بازار فراهم شود.
او اظهار کرد: برای شب عید مردم 60 تن سیب و پرتقال در این شهرستان نظر گرفته شده که انتظار می رود نرخ تعیین شده برای این میوه پایین تر از قیمت میوه عرضه شده در بازار باشد.
فرماندار خلخال همچنین با اشاره به آغاز زمان ورود هزاران مسافر ، میهمان و گردشگر به این شهرستان خواستار افزایش نظارت و بازرسی بر اماکن تهیه و توزیع کالاها و خدمات از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، اتحادیه های صنفی و بازرسان بهداشت محیط بر نحوه توزیع کالاها و خدمات شد.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال نیز در این جلسه از توزیع کالاهای تنظیم بازار و اقلام ضروری از جمله گوشت مرغ منجمد ، گوشت قرمز گرم و برنج به مقدار مورد نیاز در فروشگاه رفاه این شهر خبرداد.
بهبود علیزاده گفت: میوه شب عید نیز از 23 اسفند تا پایان سال در غرفه های توزیع توسط اداره تعاون روستایی توزیع خواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.