معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با تاکید بر برنامه ریزی همه دستگاه‌های دولتی برای تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم در روز‌های پایانی سال، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام و کالا‌های اساسی مردم در شب عید بکار بسته است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

بە گزارش ایلنا، حسین فیروزی شامگاه دوشنبه در جلسە ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری تشکیل شد، گفت: میزان عرضە و تقاضای کالاها در استان متعادل است از این رو تمهیدات لازم برای ذخیرە کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: تلاش دولت بر حداقل دخالت در بازار خواهد بود از این جهت تنظیم عرضە و تقاضای مناسب کالاها توسط بازاریان صورت می گیرد.

فیروزی عنوان کرد: چنانچه میزان عرضە و تقاضا از سوی کسبه و بازاریان دچار مختل شود دولت اقدام بە تنظیم بازار و عرضە کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم خواهد کرد.

وی عرضه مرغوب کالا را توسط تولید کنندگان خواستار شد و گفت: از آنجا که بار اصلی تنظیم بازار بە عهدە اصناف و بازاریان است، از همە تولید کنندگان و توزیع کنندگان می خواهم مرغوبترین کالاها را در بازارهای استان بە مردم و گردشگران در ایام عید عرضە کنند.

فیروزی بە اهمیت برگزاری نمایشگاەهای عرضە مستقیم کالا نیز اشارە کرد و افزود:بایستی تمهیداتی اندیشیدە شود کە این نمایشگاەها در مناطق پرجمعیت و حاشیە شهرها کە اقشار کم درآمد در آنجا سکونت دارند برپا شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان اصناف را بە ایجاد بازار فروش فوق العادە در شهرهای استان فراخواند و افزود: فروش‌های فوق العادە با اجناس مرغوب و قیمت های واقعی در ایام پایانی سال منجر به ایجاد رونق در بازار می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.