فرماندار تایباد گفت: با همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌ها نظارتی و همچنین نظارت دقیق در بازار می‌توان عرصه را برای سوء‌استفاده دلالان و محتکران ناامن کرد.

حسین شرافتی‌راد به خبرنگار ایلنا در تایباد گفت: در راستای تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها با همکاری و نظارت ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در تایباد 150 واحد صنفی برای خرید نوروزی مردم در قالب طرح فروش فوق‌العاده از 20 اسفند آغاز و تا پنج فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باید همه اقشار مختلف مردم با نگاه ملی و منافع ملی از امکانات و توان بالایی که در کشور است بهره‌مند شد.

شرافتی‌راد تاکید کرد: دلالان همیشه دنبال فرصت هستند تا از وضعیت بازار سوء‌استفاده کنند و با افزایش قیمت‌ها فشار اقتصادی را بر مردم تحمیل کرده و باید با کنترل بازار از این وضعیت جلوگیری کرد.

وی گفت: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و وظیفه کارگروه تنظیم بازار، نظارت براقلام مورد نیازی می‌باشد که ملاک قیمت گذاری آن کشوری و منطقه‌ای است.

فرماندار تایباد تصریح کرد: تایباد به دلیل مرزی بودن بیشتر مورد توجه سودجویان قرار دارد، افراد فرصت‌طلب از این ظرفیت برای قاچاق انواع کالاهای مورد نیاز مردم استفاده می‌کنند و در این زمینه با تلاش نیروهای امنیتی، مرزبانی و انتظامی کنترل دقیق در مرز انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.