محمد دهقانی فیروزآبادی روز شنبه به رسانه‌های استان اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده، شرکت پشتیبان در ایران برای نصب یکی از ۲ دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس زیمنس آلمان، امروز به شهرستان فردوس خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فضای نصب سی تی اسکن در بیمارستان فردوس آماده است و مجوزهای لازم از سازمان انرژی اتمی نیز اخذ شده است از فردا کارشناسان اقدام به نصب و راه‌اندازی دستگاه در بیمارستان این شهرستان خواهند کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: فضای نصب دستگاه سی تی اسکن در شهرستان نهبندان نیز در حال آماده‌سازی است و دستگاه به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همت دولت برای تأمین این دستگاه‌ها در شرایط خاص که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور وجود دارد تصریح کرد: همچنین از حمایت‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختصاص این دو دستگاه سی تی اسکن به استان قدردانی می‌کنیم.

دهقانی اضافه کرد: ضروری است از پیگیری‌های مجدانه استاندار خراسان جنوبی که باعث شد این دستگاه‌ها در اسرع وقت تحویل دانشگاه شود قدردانی کنیم.

وی یادآور شد: نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های سی تی اسکن از فردا انجام خواهد شد و امیدوارم با راه‌اندازی این دستگاه‌ها، شاهد خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.