به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلم آبادی سه شنبه شب در شورای عشایر خراسان جنوبی با اشاره به طرح مسکن محرومان در استان بیان کرد: از دو هزار و ۵۰۰ واحد که در فاز اول اجرایی شده، ۲۲۳ واحد با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق عشایری احداث شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان اجرای طرح مسکن محرومان ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند در مناطق عشایری استان احداث شود.

سلم آبادی با اشاره به خدمات ارائه شده به خانوارهای عشایر خراسان جنوبی بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات معیشتی به ۸۱۹ خانوار عشایر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به ۱۱۲ متقاضی از جمعیت عشایری استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تومان در راستای سو تغذیه ۲۴۷ کودک زیر شش سال از دیگر خدمات انجام شده در ۱۱ ماهه سال جاری بوده است.

وی پرداخت حق بیمه دو هزار و ۴۱۹ نفر از بیمه شدگان روستایی و عشایر را از دیگر خدمات انجام شده دانست و گفت: در این راستا ۶۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

سلم آبادی از معافیت سربازی ۱۰ نفر در سال جاری خبر داد و افزود: پرداخت ۲۶ میلیون تومان خدمت دانش آموزی و دانشجویی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع ۲۰ میلیارد تومان کمک حمایتی به خانوارهای عشایر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان در ۱۱ ماهه سال جاری پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.