به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در نشست ائمه جمعه استان اظهار داشت: آنچه از خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش به اسلام و مسلمین هدیه شد، پیروزی مشهودی بود که حاصل شد، البته انسان به زوایای نعمت توجه کمتری دارد اما آنچه که توطئه استکبار بود و آنچه امروز شاهد آن هستیم، ۱۸۰ درجه با یکدیگر تفاوت دارد.

وی افزود: دشمنان با توجه به زمینه‌سازی‌هایی که داشتند، می‌خواستند تا فتنه‌ها پشت سر هم و به بهانه‌های مختلف، تا انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه پیدا کند و به نحوی مانع از برگزاری انتخابات شوند تا پس از آن تغییر و براندازی نظام را در دستور کار قرار دهند و برای اینکه از خود ضربه شصتی نیز نشان دهند طرح شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش را اجرایی کردند تا شانس خود را آزمایش کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: متاسفانه ما نسبت به اینکه دشمنان به دنبال چه بودند و اکنون چه شرایطی حکمفرما است، کم توجه هستیم لذا اتفاقاتی که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به وقوع پیوست سرآغاز یک امر است که نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

وی گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باب جدیدی از آزمایش باز شده و گویا جامعه به یکباره از خواب بیدار شده است.

وی با اشاره به اینکه خون حاج قاسم سلیمانی و وصیت‌نامه وی جامعه را بیدار کرد ادامه داد: حاج قاسم با عظمتی که داشت، خودش را سرباز ولایت می‌دانست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه تاثیر خون حاج قاسم سلیمانی به خارج از مرزهای ایران اسلامی رفته است گفت: توطئه‌ها، تحریم‌ها و حمله‌هایی که از جانب دشمنان صورت می‌گیرد هر کشوری را از پا در می‌آورد اما ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله در مقابل شرق و غرب عالم ایستاد و نشان داد که از پای نمی‌افتد.

وی اظهار داشت: آنچه در دین خدا، متن قرآن، عقاید و احکام ما است، نشان می‌دهد که از سرمایه و پشتوانه‌ بسیار محکمی برخوردار هستیم اما متناسب با این پشتوانه عمل نمی‌کنیم و شرمنده می‌شویم.

وی افزود: در زمینه بیداری و کارایی مردم و همچنین مبارزه با فساد و راه‌های انحرافی و گشودن راه‌های هدایت برای مردم بخصوص نسل جوان، کار بسیار وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هرچه ما از نظر معنوی پشتوانه محکم داریم اما در مقابل، دشمن نیز از جهت مادی پشتوانه قوی دارد لذا مشاهده می‌کنیم که سیستم‌های تبلیغاتی دشمن بسیار حساب شده، کارشناسی شده و با سرمایه های عظیم در حال گسترش است.

وی گفت: دشمنان آنقدر در تبلیغات قوی هستند که راست را به جای دروغ و دروغ را به جای راست به خورد مردم می‌دهند و آنقدر فنی عمل می‌کنند که از هیچ، کوه می‌سازند اما ما هنوز با همان ابزار کندی که مربوط به زمان‌های دور بوده، عمل می‌کنیم لذا نیازمند ابتکار، برنامه و نوآوری در جهت شیوه‌های تبلیغاتی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: شرایط امروز زمینه‌های مساعدی را فراهم ساخته لذا امید است که بتوانید از این شرایط موجود نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.