مردم مومن و ولایتمدار بیرجند از وعده‌گاه میدان شهدا که هر سال شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن است لحظاتی قبل با فریاد الله اکبر و شعارهای ضداستکباری به راه افتادند تا تصویری باشکوه‌تر از این همایش ملی را به نمایش بگذارند.

مسیرهای منتهی به مبدا راهپیمایی در مرکز خراسان جنوبی از ساعتی قبل پذیرای مردمی از قشرها و سنین مختلف است که برای تجدید بیعت با امام و رهبری و تکریم سردار دل‌ها حضور یافته‌اند و لحظه لحظه بر این جمعیت افزوده می‌شود.

اقشار و گروه‌های مختلف مردم حرکت خود را از میدان شهدا آغاز کردند و این میدان یادمانی از شهدای انقلاب شهر بیرجند است.  

جمعیت همچون سال‌های گذشته در صفوف به هم پیوسته به سمت میدان قدس در خیابان پاسداران حرکت می‌کند و مسیر راهپیمایی امروز - سه‌شنبه - از میدان شهدا به سمت خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی و معاونان وی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان استان نیز به صف راهپیمایان پیوسته‌اند و همراه با جمعیت حرکت می‌کنند.

نظیر این راهپیمایی در سایر نقاط شهرستان‌های استان همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم آغاز شد.

تصاویری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست راهپیمایان است و مردم به مناسبت اربعین سردار دل‌ها از ۲۲ بهمن امسال به عنوان «فجر سلیمانی» یاد می‌کنند.

حضور پرشور و نشاط دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، طلاب، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و مقامات استانی همچون سال‌های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز در ۱۰۰ نقطه استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بیرجند، سردار رمضان شریف مسوول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است و ۲۲ بهمن ۹۸ با عنوان روز «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نامگذاری شده است.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.