فرماندار نهبندان روز یکشنبه در آیین افتتاح این تعداد طرح گفت: ۱۱ طرح در دومین روز دهه مبارک فجر با اعتبار یک میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان در شهرستان نهبندان افتتاح شد.

مجید بیکی افزود: بیش از ۲۰ هزار نفر از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدند و برای سه نفر اشتغال پایدار ایجاد شد.

وی بیان کرد: واحد پرورش مرغ بومی تخم‌گذار پنج هزار قطعه‌ای، ساختمان دهیاری روستای چاه حسن سموری به نمایندگی از هفت پروژه، طرح هادی روستای بندان به نمایندگی از ۲ پروژه در روستاهای طبسین علیا و حیدرآباد و ایستگاه هواشناسی خودکار بندان از جمله پروژه‌های افتتاحی شهرستان در دومین روز دهه فجر است.

فرماندار نهبندان گفت: در مجموع دهه فجر امسال ۲۲۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۱۳ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که به لحاظ مبلغ و نوع پروژه‌ها بعد از انقلاب در شهرستان بی‌نظیر است.

وی افزود: از این تعداد ۲۰۷ پروژه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان افتتاح و ۱۴ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان که بیشتر طرح صنعتی است، کلنگ‌زنی خواهد شد.

دیدار با یکی از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، دیدارهای مردمی در روستاها و ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان در روستای کهنو از دیگر برنامه‌های فرماندار و مسوولان در دومین روز دهه فجر بود.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهرستان مرزی نهبندان با ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.