به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال الدین میرجعفریان روز چهارشنبه در نشست بررسی تفاهم‌نامه‌های مبادله شده در سفر معاون اول رییس جمهوری، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و حمایتی در رفع مشکلات مناطق مختلف استان را ستود.

وی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در زمینه رفع  محرومیت از استان قابل تقدیر دانست و درخصوص برپایی این نشست که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و معین همراه بود، گفت: این نشست به منظور بررسی عملکرد دستگاه‌ها در راستای تحقق مصوبات تفاهم‌نامه‌های منعقده بین استانداری و دستگاه‌های معین برگزار شده است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از احصای نیازمندی‌ها و مشکلات چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، سند توسعه این مناطق در اختیار دستگاه‌های معین قرار گرفته است. ‌

وی بیان کرد: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این اسناد، جمع بندی شده و برای پیگیری‌های نهایی در اختیار استاندار قرار می‌گیرد.

میرجعفریان یادآور شد: همه تعهدات دستگاه‌ها در این اسناد چهارگانه باید تا پایان سال ۹۸ عملیاتی شده تا سال ۱۴۰۰ به نتیجه نهایی برسند.

در همایش ملی روز روستا و عشایر که ۱۵ مهرماه با حضور معاون اول رییس جمهوری، برخی وزرای کابینه و روسای نهادهای حمایتی در مرکز استان برگزار شد، چهار تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی با چهار دستگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان منعقد شد که در این تفاهم نامه‌ها، هر کدام از این دستگاه‌ها، محرومیت زدایی از یکی از شهرستان‌های نهبندان، زیرکوه، درمیان و سربیشه را متقبل شدند و این نشست به منظور پیگیری روند اجرای کار برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.