این تفاهم‌نامه‌ها روز دوشنبه در سفر معاون اول رئیس جمهوری به شهرستان سربیشه برای شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه منعقد شد. 

براساس این تفاهم‌نامه‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان دستگاه معین شهرستان نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) دستگاه معین شهرستان سربیشه به ویژه بخش درح، بنیاد مستضعفان دستگاه معین شهرستان درمیان و مجموعه سپاه و بسیج سازندگی به عنوان معین شهرستان مرزی زیرکوه تعیین شدند.

تفاهم نامه توسعه شهرستان های مرزی خراسان جنوبی را محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و روسای کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس سازمان بسیج سازندگی و معاون بنیاد برکت امضا کردند.

معاون اول رئیس جمهوری روز دوشنبه به همراه چهار وزیر و جمعی از مسئولان کشوری برای شرکت در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر و افتتاح چند طرح عمرانی وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.

پروژه آبرسانی به بیرجند از محمدشهر با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد و وی با سفر به بخش درح شهرستان مرزی سربیشه همزمان با ۱۵ مهر روز روستا و عشایر با مردم این منطقه دیدار کرد.

معاون اول رئیس جمهوری عصر امروز به همراه شماری از وزیران و مسئولان کشوری در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر که امسال نخستین بار در استانی غیر از پایتخت برگزار شد، شرکت کرد.

جهانگیری از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای عشایر و روستاییان خراسان جنوبی نیز در حاشیه این همایش بازدید کرد.

هشت تفاهم‌نامه همزمان با برگزاری همایش ملی روز روستا و عشایر در خراسان جنوبی امضا می‌شود که چهار تفاهم‌نامه متعلق به این استان است.

همچنین امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری ۲ هزار و ۴۸۰ طرح روستایی به ارزش ۷۱۴ میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.

۹۸۹۳*۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.