عباسعلی بهاری روز سه‌شنبه در جمع هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ یاران خراسان جنوبی افزود: یکی شدن ناظر و مجری فسادآور است و جامعه باید به سمتی برود که هم‌افزایی اجتماعی حلال مسایل و مشکلات مردم باشد.

وی گفت: دستگاه‌ها با این نگاه فقط باید جنبه نظارتی داشته باشند تا برنامه‌ها به خوبی توسط مردم اجرا شود و اقدام کمیته امداد امام خمینی (ره) در تحقق این هدف مهم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه رسانه با تمامی ظرفیت‌های یک استان آشنا است تصریح کرد: این آشنایی دقیق و فنی سبب پل ارتباطی بین مردم و مسوولان می‌شود که به حتم استفاده از این ظرفیت بزرگ توسعه را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: رسانه نهادی در دل مردم است و ورود رسانه‌های استان به مسایل نیکوکاری یک نعمت است و کسانی که این حرکت را نقمت به جای نعمت می‌دانند بدون شک از نگاه معیوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امروز بدنه دولت به اینگونه اقدام‌ها اعتقاد دارد و حمایت می‌کند افزود: مطمئنا با نگاه استناد به مشکلات نیازمندان خیران اعتماد بیشتری به این مرکز خواهند داشت.

بهاری گفت: نگاه دولت، بخش خصوصی و خیران به مرکز نیکوکاری رسانه‌ یاران باید به عنوان یک سرمایه‌ اجتماعی مدنظر قرار گیرد زیرا اعتماد به وجود آمده برگرفته از صداقت رسانه‌ای است.

وی اظهار داشت: بدون شک اگر این اقدامات زمینه‌ساز حل یک آسیب یا مشکلات شخصی به عنوان سرمایه اجتماعی شود، بزرگترین خدمت به جامعه است.

وی آمادگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی را برای انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و افزود: دفتر امور اجتماعی تسهیل کننده امور پیش روی مرکز نیکوکاری رسانه‌ یاران خواهد بود تا اصحاب رسانه وقت خود را صرف حل مسایل اجتماعی و توانمندسازی سرمایه‌های اجتماعی کنند.

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ای کشور با عنوان «رسانه یاران خراسان جنوبی» سوم مهر امسال با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسوولان استان در بیرجند افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.