بوستان محله‌ای مائده واقع در خیابان ۹ دی مهرشهر به مساحت یک هزار و ۳۳۴ مترمربع و هزینه‌کرد یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به نمایندگی از سایر پروژه‌ها روز سه‌شنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی به دست دختری از ساکنان این منطقه کم برخوردار شهر بیرجند افتتاح شد.

شهردار بیرجند در این آیین گفت: طول و عرض این پارک خیلی کم است اما کاربری‌های متناسب با نیاز محله پیش بینی شده و تنها زمین فضای سبز محدود ۹ دی است در حالیکه جمعیت این منطقه زیاد است.

محمدعلی جاوید افزود: در ۲ هفته گذشته با همکاری و مشارکت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی ۱۰ هزار مترمربع زمین با کاربری فضای سبز نیز در این منطقه اختصاص یافته که به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان در سایت اداری بیرجند نیز به مساحت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان امروز آغاز شد.

شهردار بیرجند اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت محور کارگران و اتصال آن به میادین شهید مصطفی خمینی و شهید فهمیده، افتتاح پروژه احداث و بهسازی میادین شهید مصطفی خمینی و شهید فهمیده، تخریب و بازسازی فاز یک ضلع جنوبی باغ ایرانی (دیوار پادگان) و افتتاح پروژه ایجاد فضای سبز حاشیه بلوار شهید صیاد شیرازی (ضلع غرب) از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز بود.

همچنین در چهارمین روز هفته دولت عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری ۱۳، پارکینگ طبقاتی میدان امام خمینی (ره) و پارک سایت اداری بیرجند آغاز شد.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.