محسن بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارک ۶۸ هکتاری بندر ماهشهر که با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان آغاز احداث همچنان نیمه کاره باقی مانده و قرار بود بعد از احداث تحویل شهرداری شود به دلیل جانمایی نا درست و همچنین استقبال نکردن مردم از آن همچنان بلاتکلیف بوده ضمن اینکه هر سال می بایست اعتباری از سوی شورای راهبردی برای نگهداری آن هزینه شود. 

وی افزود: در خصوص احداث و تکمیل این طرح تاکنون چندین جلسه کارشناسی با مدیران پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) و شهرداری بندر ماهشهر برگزار گردید و راه‌ های مختلفی بررسی شد که به نتیجه نرسید و در این مورد نیز مکاتباتی با سازمان بازرسی و دادگستری انجام شد.

فرماندار ماهشهر گفت: پس از بررسی های همه جانبه تصمیم بر این شد که این پارک جمع آوری شود البته قبل از آن اموال منقول این پارک با نظارت دستگاه‌های متولی جمع‌آوری و جای دیگری مورد استفاده قرار می گیرند.

بیرانوند تصریح کرد: اگر در گذشته تصمیم درستی در این خصوص صورت گرفته می شد و به جای این پارک، ۶۸ هکتار فضای سبز در همه محلات شهرستان ماهشهر احداث می‌شد تاثیر بهتری در توسعه فضای سبز شهری داشت و چندین میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و نگهداری این پارم حیف و میل نمی شد. 

پارک 68 هکتاری بندر ماهشهر قرار بود با هدف توسعه زیر ساخت های تفریحی و توسعه فضای سبز در این بندر احداث شود.  

بندر ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.