رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی در توسعه استان بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: خبرگزاری ایسنا در دانشگاه‌های مختلف شعبه دارد و این امر به تعامل این خبرگزاری با دانشگاه‌ها بسیار کمک کرده است.

ایرج مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی، یک نهاد فرهنگی و پژوهشی است که از آموزش و تحقیقات برای تحقق اهداف این نهاد انقلابی استفاده می‌کند و در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حفظ و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کمک شایانی کرده و قشر جوان را همواره همراه خود داشته است.

رئییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش های کاربردی بسیار موفق عمل کرده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه لازم است دانشگاه‌ها با فعالیت‌های این نهاد در حوزه فرهنگی هم سو باشند، افزود: جهاد دانشگاهی با نیاز سنجی می تواند خلاء‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها را شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند.

رئییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی در توسعه استان بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در دانشگاه‌های مختلف شعبه دارد و این امر به تعامل این خبرگزاری با دانشگاه‌ها بسیار کمک کرده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه ایسنا در شعبه دانشگاه فرهنگیان بسیار موفق عمل کرده و اطلاعات را به موقع جمع‌آوری کرده است، تصریح کرد: خبرنگاران این خبرگزاری باید با حوزه‌های مختلف ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در سال‌های فعالیت خود برنامه‌های اثربخشی را در راستای توسعه استان اجرا کرده است و باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.