محمدصادق معتمدیان در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضئور داشتند از هنرستان کاردانش در حال ساخت مرحوم هدایت الله موسوی، کتابخانه، پایگاه بهداشتی درمانی شهری شهید امین عقبری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ بیرجند بازدید کرد.

همچنین استاندار خراسان جنوبی و هیات همراه ضمن بازدید از منطقه شمال شهر بیرجند با جمعی از کسبه و مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

برپایی میز خدمت با حضور استاندار و مدیران استانی در مسجد امام هادی (ع) بلوار شعبانیه از دیگر برنامه‌های امروز استاندار در سفر شهرستانی به بیرجند بود.

فرماندار بیرجند در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی، با توجه به وسعت، گستردگی و مشکلات موجود بازدیدها از این شهر به صورت محله محور برگزار خواهد شد.

علی ناصری افزود: براساس دستور استاندار قرار است بازدید از شهر بیرجند در قالب چهار گروه محلات انجام شود که امروز نخستین بازدید با محوریت محله‌های جوادیه، کارگران، بلوار شعبانیه و خیابان‌های پیرامونی آن انجام شد.

وی بیان کرد: در این بازدید تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز حضور دارند تا مسایل و مشکلات مربوط به پروژه‌های در دست اجرا، ناتمام و سایر موارد مطرح شود و پیشنهادات لازم را ارایه دهند.

فرماندار بیرجند اظهار داشت: امروز حداقل ۲۴ پروژه عمرانی در حوزه‌های شهرسازی و فضای سبز، ورزشی، آموزشی، خدماتی، مشکلات معابر و سایر در محلات هدف مورد بحث و تبادل نظر می گیرد که برخی در حال اجرا است و برخی مشکل اعتباری دارند که پیگیری خواهد شد.

وی گفت: همچنین میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسجد امام هادی (ع) با حضور مردم و ساکنان محلات تشکیل شد که مسایل و مشکلات توسط مردم مطرح می‌شود و مسئولان پاسخگوی درخواست‌های مردم هستند.

وی به تقسیم‌بندی بازدید از محله‌های شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: بازدید نخست با محوریت محله‌های کارگران، جوادیه و بلوار شعبانیه، بازدید دوم از  محدود خیابان ۱۷ شهریور، بافت تاریخی، بازار و اراضی پادگان و منتهی به صیاد شیرازی، بازدید سوم از منطقه مهرشهر و در نهایت بازدید چهارم از محدوده محله موسی بن جعفر(ع)، خیرآباد، انقلاب و بافت فرزان انجام خواهد شد.

فرماندار بیرجند افزود: همچنین بازدیدهای روستایی در قالب دهستان‌ها پیش بینی شده است که اواخر بهمن ماه پارسال نیز استاندار از ۲ دهستان بخش مرکزی بیرجند بازدید و مصوبات آن پیگیری شده است.

وی اظهار داشت: بعد از اتمام محلات کم برخوردار بیرجند، بازدیدهای استاندار خراسان جنوبی از جنوب شهر و محلات برخوردار نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی از دی ماه سال گذشته تا پیش از بازدیدهای امروز در مرکز استان، به ۱۰ شهرستان استان سفر کرد که این سفرها مصوباتی داشته و اجرای آنها در دست اقدام و پیگیری است.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.