به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرحها با بیان اینکه خدمت به مردم همیشه در صحنه این استان، افتخار بزرگی است که نصیب ما مسئولان شده است، گفت: برای خدمات بهتر به این مردم باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
علی اسماعیلی امنیت را یکی از نعمت هایی دانست که به برکت انقلاب اسلامی ایران حاصل شده است، اظهار کرد: امروز برقراری امنیت پایدار در کشور و به ویژه مناطق مرزی مرهون خون شهداست.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با قدرت ایمان انقلاب خود را به پیروزی رسانند و در حال حاضر هم با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب، این نظام را بیمه کرده اند.
فرماندار سربیشه هم در این مراسم گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر درح و 40 روستای شهرستان با اعتبار 320 میلیارد ریال آغاز شد، با تکمیل این طرحها سه هزار و 321 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.
محمد جواد فلاحی اجرای 293 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث هفت ایستگاه تقلیل فشار، احداث سه ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب سه هزار علمک گاز را از مشخصات فنی این طرحها ذکر کرد.
وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر سربیشه با اعتبار 35 میلیارد ریال و میدان امام رضا (ع) شهر سربیشه با اعتبار پنج میلیارد ریال نیز آغاز شد.
وی عنوان کرد: بهره‌برداری از مخزن 2 هزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال شهر سربیشه با اعتبار 18میلیارد ریال و افتتاح طرح گاوداری به نمایندگی از 155 طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد با اعتبار 24 میلیارد ریال از جمله طرحهای افتتاحی دهیمن روز دهه فجر شهرستان ذکر کرد.
تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با اهالی روستا ماخونیک و دیدار با خانواده شهید ماخونیکی از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و دیگر مسئولان در شهرستان سربیشه بود.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556* 6054
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.