علی ناصری روز یکشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت 9 دی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضایتمندی مردم نسبت به مسئولان امید را در جامعه زنده می کند و حضور پرشور مردم در مراسم نهم دی تلنگری برای همه خدمتگزارانی است که قدردان این حماسه ها هستند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با گوشت و پوست مردم آمیخته است و در این 40 سال فراز و نشیب های زیادی را مردم برای پویایی نظام تحمل کرده اند.
فرماندار بیرجند ادامه داد: در همه صحنه های نظام مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب حضور داشتند و امروز هم با شرکت پرشور در گرامیداشت نهم دی ماه ورقی به دفتر تداوم نظام و انقلاب اضافه کردند.
وی گفت: در قبال این پشتیبانی مردم انتظار دارند تا گره و مشکلات روز به وسیله خدمتگزاران آنها مرتفع شود که امیدواریم این رضایتمندی با افتخار به گذشته موجب آینده ای پر از امید برای همگان شود.

** مشکلات نمی تواند موجب عدم حضور مردم شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به وجود برخی ناملایمات و مشکلات اقتصادی که بخشی از آن مربوط به بی تدبیری است باز هم شاهد حضور حماسی و پرشورتر مردم در آیین گرامیداشت 9 دی هستیم.
حجت الاسلام احمد رضایی افزود: مردم ایران به وجود آورنده انقلابی هستند که برگرفته از قیام سید الشهدا و بعثت رسول اکرم (ص) است و تاریخ 40 ساله انقلاب بیانگر همه ایستادگی هایی است که سر خط همه آنها مردم هستند.
وی اظهار داشت: اهدای 220 هزار شهید گلگون کفن برای احیای حکومت دینی و اسلامی گواهی روشن بر این سخن است اما بدون شک مسئولان هم باید قوای انقلاب را مدیون همین رشادت ها بدانند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مسئولان جز با کار جهادی نخواهند توانست جوابگوی این همه رشادت و ایستادگی باشند که امیدواریم با تلاش شبانه روزی خدمتگزاران مردم این امر محقق شود.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.