به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیام تیرانداز روز دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست خبرگزاری فارس در استان اردبیل افزود: دست اندرکاران و فعالان عرصه رسانه باید با توجه به گسترش نبرد رسانه ای استکبار علیه کشورمان به وظایف خطیر خود به خوبی عمل کنند.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر رسانه های ما دچار یک نوع بدبینی مفرط شده اند، ادامه داد : بسیاری از رسانه ها در کشور برای نشر اخبار ناامیدکننده وارائه تصویر تاریک ازوضعیت جامعه با هم رقابت می کنند.
تیرانداز بیان کرد: نظام کارها و خدمات گرانقدری در کشور انجام داده و باید این خدمات به نحو مناسب به مردم بازگو گردد.
او مردمی بودن را خصیصه ضروری رسانه ها ذکر و اظهار داشت: بازتاب کارها و برنامه های خوبی که ازسوی مدیران و مسئولان کشور انجام می پذیرند بخشی از وظایف رسانه هاست اما مردمی بودن نیز مهمترین وطیفه رسانه هاست.
تیرانداز افزود: مردم ، اصل نظام اسلامی ایران می باشند و فعالان رسانه باید با انعکاس مشکلات و معضلات جامعه در کنار ارائه راهکارهای مفید برای رفع مشکلات و کاستی ها به مردم خدمت کنند.
مدیرعامل خبرگزاری فارس وجود رقابت میان رسانه ها را اجتناب ناپذیر دانست و در عین حال افزود: این رقابت نباید رسانه های کشور را از رسیدن به هدف مشترک که همان پیشرفت کشور و کمک به حل مشکلات مردم است باز دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضر ت عباس (ع) اردبیل نیز در این نشست گفت: دشمنان تبلیغات گسترده ای را در عرصه جنگ نرم و رسانه ها آغاز کرده اند تا جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران را در کام این مردم تلخ کنند.
سرهنگ شکور عبدی افزود : نظام سلطه و استکبار جهانی چشم دیدن پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های علمی ، اقتصادی، نظامی و .. را ندارند و به همین خاطر هر روز دسیسه ای تازه طراحی می کنند و به شدت علیه این مردم تبلیغات منفی انجام می دهند.
او با بیان اینکه رسانه ها اکنون در خط مقدم نبرد نرم قرار دارند افزود : مسئولیت پرداختن به جشن 40 سالگی انقلاب و ناکام گذاشتن حربه رسانه ای دشمن بر عهده رسانه های متعهد و متخصص کشور می باشد.
در این مراسم با تقدیر از خدمات نادر فلاحی سرپرست قبلی خبرگزاری فارس در استان اردبیل مصطفی آمون به عنوان سرپرست جدید این خبرگزاری معرفی شد.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.