به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز دوشنبه درنشست هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن درسالن کنفرانس فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه حضورملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نیازی به تبلیغات ندارد، اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ با پشتوانه عظیم مردمی بود و ملت ایران نیز در این عرصه همواره جلوترازمسئولان حرکت کرده اند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تحقق بزرگترین معجزه قرن، به همت روحانیت و در راس آنها امام خمینی(ره) وملتی که به دنبال اهداف متعالی دین بودند اتفاق افتاد.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملت ایران با دست خالی درمقابل استبداد داخلی و قدرت های سلطه گرخارجی ایستادگی کرد و پیروزی رسید.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: خنثی کردن توطئه های دشمنان درانقلاب به پشتوانه حمایت ملت معجزه آفرین ایران اسلامی و ولایت است.
وی اضافه کرد: نظام به برکت ملت ایثارگرتوانست در برابرهمه قدرت های زورگوی جهان ایستادگی کند و حرف خود را با اقتدار در جهان مطرح کند.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مردمی ترین نظام دنیا است زیرا هرلحظه که دشمنان تلاش کردند به نظام ضربه بزنند پشتوانه مردمی توطئه های آنها را خنثی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: در توطئه اخیردشمنان برای ایجاد نا امنی در کشور نیز ملت ایران با حضور در صحنه دشمنان را شکست دادند.
وی افزود: ملت ایران با موقعیت شناسی همواره به خوبی در صحنه های مختلف انقلاب حاضرشده و امسال نیز با شکوه خاصی درراهپیمایی 22 شرکت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 22 بهمن امسال راس ساعت 10 از میدان قیام به سمت میدان تختی برگزار می شود.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.