علیرضا چاجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استعدادیابی دختران و پسران 12 تا 15 سال برای مسابقات کشوری دوومیدانی در حال انجام است که پس از اجرای مسابقات پسران در روز جمعه چهارم آبان برترین های این رشته مشخص خواهند شد.
وی گفت: در هر بخش بیش از 60 شرکت کننده به رقابت می پردازند که از هر گروه 10 نفر برای اعزام به المپیاد استعدادهای برتر دو و میدانی ایران انتخاب می شوند.
رئیس هیات دو و میدانی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رشته دو و میدانی یکی از رشته های پایه المپیک است تصریح کرد: امسال اولین بار المپیاد دو و میدانی برگزار و به همین منظور طرح استعدادیابی در استان اجرا می شود.
وی گفت: المپیاد کشوری دختران پنجم و ششم آبان ماه و مسابقات پسران 11 و 12 آبان امسال برگزار می شود که ورزشکاران استان نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.
چاجی از فعالیت بیش از 200 ورزشکار در بخش قهرمانی رشته دو و میدانی استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دو و میدانی رشته اول المپیک استان امید است ورزشکاران خراسان جنوبی در این مسابقات درخشش خوبی داشته باشند.
المپیاد استعدادهای برتر دو و میدانی ایران در 2 بخش دختران و پسران متولدین 11 دی ماه 1380 تا 29 اسفندماه 1383 از هفته اول آبان ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
مسابقات بخش دختران نیز روزهای شنبه و یکشنبه پنجم و ششم آبان ماه و رقابت های بخش پسران نیز روزهای جمعه و شنبه 11 و 12 آبان ماه برگزار خواهد می شود.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.