علی اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همدلی و همراهی مسئولان با یکدیگر در این شرایط لازم است.
وی گفت: ترامپ به دلیل دشمنی و خصومتی که با جمهوری اسلامی دارد با ایجاد جنگ روانی روی 13 آبان تاکید می کند و با توجه به اینکه انتخابات کنگره آمریکا در ماه نوامبر را در پیش دارد، نگران این است که بیشتر نمایندگان حزب جمهوری خواه کرسی های کنگره را از دست بدهند.
معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تهدید ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران تازگی ندارد و همیشه با شکست مواجه شده است که این بار هم با شکست مواجه می شود.
وی افزود: باید با الگوگیری از راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بار دیگر دشمن را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذاریم.
اسماعیلی گفت: معتقدیم آمریکا در 40 سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد با کشور و ملت ما دشمنی داشته و هر کاری توانسته علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام داده است.
وی بیان کرد: در چند ماه اخیر هم آمریکا همه تلاش خود را برای تحریم ایران انجام داده و همانطور که رئیس جمهوری اسلامی ایران گفتند آمریکا همه تلاش خود را انجام داده و نباید تصور کرد که بعد از 13 آبان قرار است اتفاق خاصی رخ دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان تلاش دارند با تکیه بر توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مشارکت و کمک های مردم، اثر این تحریم ها را کاهش دهند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.