امام جمعه اهر نقش شهدا را در حفظ اسلام و زنده نگهداشتن انقلاب بسیار مهم برشمرد و گفت: مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین‌تری در قبال شهدا دارند، چرا که ما هرچه داریم از شهدا هست. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه هماهنگی ستاد یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران در اهر گفت: در شرایط فعلی که دشمنان فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند باید بیش از پیش هوشیار باشیم و در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان مقابله کنیم. 
وی افزود: باید در تمام برنامه ها و مراسمات در جهت کاهش هزینه ها تلاش کرده و توجه کنیم که از ارزش ها و کیفیت این مراسمات کاسته نشود. 
حاجی زاده در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه ای ارسباران گفت: برپایی اینگونه یادواره ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است. 
وی زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را برای معرفی هرچه بیشتر به مردم و نسل جدید بسیار مهم عنوان کرد و افزود: دراولین دوربرگزاری یادواره شهدا ی منطقه ارسباران در شهرستان اهر بیش از پنج هزار نفر شرکت داشتند و این موقعیت خوبی بود تا مردم و نسل جدید جامعه با شهدای منطقه، راه و روش و سیره آنها آشنا شوند. 
امام جمعه اهر گفت: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و با وجود هجمه های همه جانبه دشمنان و تحریم‌های آنها هنوز انقلاب ما به برکت خون شهدا پابرجاست و  باید ما نیز در مراسمات و یادواره هایی که برای شهدا برگزار می شود  تلاش مضاعف کرده و هر دوره را بهتر از دور قبل  برگزار کنیم. 
وی در ادامه بر لزوم فعال‌سازی کمیته‌های اجرایی ستاد یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران تأکید کرد و افزود: برای برپایی این یادواره، نهم دی ماه می تواند زمان مناسبی باشد. 
سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی، فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در ادامه این مراسم بر ضرورت توجه ویژه بر کیفیت و کاهش هزینه ها در برگزاری مراسمات و یادواره شهدای 1200 شهید منطقه ارسباران تأکید کرد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم یادواره ای درخور یاد و نام شهدا برگزار کنیم چرا که شهدا در گردن ما حق دارند و  ما به‌عنوان خادمان شهدا هرچه در توان داریم برای ادامه راه شهدا دریغ نخواهیم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.