قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ منبع آبی در استان وجود دارد که باتوجه به آن، این ظرفیت وجود دارد که قدم‌های موثری را در زمینه آبزی پروری برداریم.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی،‌مهدی نوفرستی، عصر امروز ۱ مرداد، در نشیت خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سرانه مصرف آبزیان در خراسان جنوبی نسبت به میانگین کشوری پایین است.

وی افزود: این امر می‌طلبد که در استان تلاش کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های خراسان جنوبی در راستای توسعه آبزی پروری بهره ببریم.

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به مزایای آبزیان از جمله تامین پروتئین، تصریح کرد: ضروری است که برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان شیلات در حوزه سازمان جهاد کشاورزی در سازمان شیلات استان نیز دنبال شود.

نوفرستی ادامه داد: بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ منبع آبی در استان وجود دارد که باتوجه به آن، این ظرفیت وجود دارد که قدم‌های موثری را در زمینه آبزی پروری برداریم.

وی یادآور شد: ایجاد غذای سالم، ایجاد درآمد برای خانواده‌های روستایی، افزایش بهره وری از غذای سالم، حذف تدریجی کودهای شیمیایی و کاهش بیماری‌ها با مصرف آبزیان از جمله اهدافی است که برای توسعه آبزی پروری در استان داریم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.