علی عرب نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسال در راستای اجرای طرح مهمانی خدا 138 جلسه ضیافت افطاری برگزار و بیش از 32 هزار پرس غذای گرم سر سفره به مددجویان تحویل شد.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این طرح در رمضان سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 835 میلیون ریال بوده است.
وی گفت: در این مدت همچنین حدود یکهزار سبد غذایی با کمک مردم و خیران به مبلغ 832 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان توزیع شده است.
عرب نژاد از برگزاری طرح «ضیافت مهربانی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: در این طرح مسئولان و خیران، میهمان مددجویان و معلولان دارای مشکلات خاص می شوند.
وی هدف از برگزاری طرح ضیافت مهربانی را آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات مددجویان و رفع نیازهای جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود: برای شرکت همه مسئولان در این برنامه دعوت نامه ارسال شده تا آمادگی خود را به منظور حضور در منزل مددجویان و توانخواهان دارای مشکلات خاص ساعاتی قبل از افطار اعلام کنند.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین دیدار و دلجویی،حضور مدیران شورای رفاه استان در منزل سه خانواده معلول بیرجندی بود اظهار داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در تمامی شهرستان ها نیز اجرایی می شود.
وی تعداد دیدارها را وابسته به استقبال مدیران و خیران دانست و ادامه داد: سعی شده در این دیدارها کمک هایی به عنوان سبد غذایی و مبلغ نقدی به مددجویان نیازمند اهدا شود.
عرب نژاد از طرح ضیافت مهربانی بعنوان یکی از طرح های موفق اجرا شده در ماه رمضان سال گذشته یاد کرد و افزود: در این طرح 350 مسئول از 172 خانواده دارای مشکل تحت حمایت بهزیستی در استان بازدید کردند و 2 میلیارد و 383 میلیون ریال نیز به این خانواده ها کمک شد.
وی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند در این کار خیر مشارکت داشته باشند و از طریق شماره کارت 5029087000483266 یا شماره حساب 4000/914/3452010/1 کمک های نقدی خود را با نیت افطار مددجویان واریز کنند.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.