به گزارش ایرنا، نعمت ملکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح ضیافت مهربانی فرصتی مناسب، برای برطرف کردن مشکلات مددجویان تحت پوشش این اداره کل است که از قبل به صورت میدانی مورد شناسایی قرار گرفته اند.
وی یادآوری کرد: با اجرای این طرح ادارات و دستگاههای متولی امر در انجام این طرح مشارکت فعالانه ای داشته اند و در راستای رفع مشکلات مددجویان اثر گذار عمل کردند.
این مسئول ادامه داد: طی ماه رمضان سال گذشته و مجموع مشارکت های انجام شده از محل زکات فطریه، ضیافت مهربانی افطاری ها و بسته های غذایی 6 میلیارد و و 33 میلیون ریال بود و پیش بینی می شود امسال این میزان 20 درصد افزایش یابد.
وی، آگاه سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید وحس نوع دوستی در مددجویان و همچنین تقلیل و رفع مشکلات معلولین و مددجویان را از اهداف اصلی این طرح برشمرد.
ملکی در ارتباط با اجرای طرح حامی نیز گفت: سال گذشته 106 حامی در استان جذب شدند که هم اکنون 134 کودک بد سرپرست و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی استان قرار گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: در طرح حامی، افراد خیر و نیکوکار با هماهنگی دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی و با انتخاب خانواده تحت پوشش ماهیانه مبلغی به شماره حساب خانواده برای هزینه های جانبی اعم از درمان ، تحصیلی ، پوشاک و... واریز می کنند.
به گفته این مسئول، با اجرای طرح حامی از سال 92 تا کنون 297 حامی مددجویان را تحت پوشش قرار داده است.
ملکی خاطر نشان کرد: خیرین و شهروندان می تواند کمک های خود را به شماره حساب 210091434524111 و کارت مجازی 5029081010321806 و یا سامانه 38818 از طریق تلفن ثابت واریز کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 23 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان قرار دارند که از این تعداد هفت هزار خانوار مستمری بگیر و بقیه از خدمات موردی این سازمان بهره مند می شوند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.