داریوش بیات نژاد شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 190 نفر از این مددجوی که زیر چتر حمایتی بهزیستی قرار گرفته اند، معلول هستند و به صورت مستمر و غیرمستمر از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه سال گذشته هزینه دریافت مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی سه و نیم برابر افزایش یافته است، افزود: دریافت مستمری خانواده های تحت پوشش از مبلغ 100هزار تومان به 460 هزار تومان افزایش یافت.
مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: امسال نیز مستمری مددجویان 10 تا 20 درصد افزایش یافته است.
وی عنوان کرد: بهزیستی همواره در صدد توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف بوده و سعی دارد با ارائه خدمات مناسب وعادلانه متناسب با نیاز کلانشهر مشکلات مددجویان را حل کند.
بیات نژاد توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی را از اولویت ها دانست و گفت: باید علایق واهداف مددجو را در نظر گرفت و بر اساس توانایی آنها شغل ایجاد کرد که در این راستا سال گذشته بیش از سه هزار و 370 شغل در استان برای مددجویان ایجاد شد.
به گفته وی، سال گذشته نیمی از افراد تحت پوشش بهزیستی تهران صاحب شغل شدند.
مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: از سال 1396 که مسئولیت معتادان به بهزیستی واگذار شده است، 570 معتاد بهبود یافته صاحب شغل شدند.
به گزارش ایرنا، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه مسئولان بهزیستی استان تهران شنبه شب به مناسبت ماه مبارک رمضان از آسایشگاه خیریه کهریزک در جنوب پایتخت بازدید کردند.
4727/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.