به گزارش ایرنا محمد رضا قرایی روز شنبه در نشست شورای اداری خراسان جنوبی افزود: به نمایندگی از مردم و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا از توجه و نگاه استاندار به شهرستان ها قدردانی می کنیم.
وی بیان کرد: اینکه استاندار به عنوان یک نیروی جهادی، کاربلد و خستگی ناپذیر در شهرستان ها حضور یافته، شوراها را باور دارد و از نظرات و دیدگاه های اعضای شورا استفاده می کند قابل قدردانی است.
رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه استاندار نگاه به سراسر استان است اظهار داشت: این نگاه باید توسط مدیران، فرمانداران و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی در استان نهادینه شود.
وی تاکید کرد: اینکه استاندار خراسان جنوبی برای هم صحبتی با مردم به برخی روستاها و آبادی های دور افتاده شهرستان های مرزی سفر می کند با شهروندان می نشیند و در بازار، کوچه و خیابان با مردم حرف می زند این نگاه را مردم از همه مسئولان انتظار دارند.
قرایی اظهار امیدواری کرد؛ با همراهی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی امید ایجاد شده در مردم شهرستان ها ادامه داشته باشد و مصوبات این سفرها نتیجه بدهد.
وی با بیان اینکه آیین سپاسگزاری تولید خدمت می کند یادآور شد: انتظار می رود همه مسئولان دستگاه های اجرایی در کنار استاندار قرار گرفته و عقب ماندگی های استان را کاهش یا رفع کنیم.
رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار عضو شورای اسلامی شهر، روستا و بخش در استان وجود دارد که برای همراهی با استاندار اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت: با همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی می توان معضلات و مشکلات استان را شناسایی و برای رفع آن پیگیری و اقدام کرد.
قرایی افزود: خواهش داریم همه جریانات، افراد ذی نفوذ، نخبگان و مدیران دستگاه های اجرایی دست استاندار خراسان جنوبی را به گرمی گرفته و با وی همراه و همدل شوند.
وی اظهار داشت: بدون شک با این دیدگاه جهادگونه و فردی که همه استان را مانند مرکز استان می بیند و نقش پدرانه و دلسوزانه به سراسر استان دارد بخش زیادی از مشکلات استان رفع خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مطالبه گری مردم استان کم است تصریح کرد: بایستی همه با همدلی و همگرایی، در کنار هم و با وفاق در کنار استاندار قرار گرفته و حق و حقوق استان را که تاکنون ضایع شده است را جذب کنیم.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.