به گزارش ایرنا مرادی امروز دوشنبه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان ضمن عذرخواهی از اعضای شورای اسلامی، اصحاب رسانه و مردم شهر همدان عنوان کرد: بیماری همسرم باعث شده تا سعادت حضور و خدمتگزاری به مردم همدان را نداشته باشم.
شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر همدان در پاسخ به شایعه های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر پرونده تخلفات گفت: اگر مشکلی داشتم به اینجا گام نمی گذاشتم.
وی بیان کرد: هم اکنون مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران هستم و بر عملکرد 22 منطقه نظارت دارم و اگر پرونده تخلف داشتم هرگز نمی توانستم عهده دار این سمت باشم.
وی خاطرنشان کرد: هرگز دنبال پست و مقام نبوده و نیستم و حتی اینجا (همدان) از نظر حقوق و مزایا کمتر از مدیریتم در شهرداری تهران است.
وی یادآور شد: دستگاه های نظارتی نیز ناظر بر سوابق هر مدیری هستند و اگر این مورد صحت داشت، به هیچ عنوان در فرآینده صدور حکم در وزارت کشور قرار نمی گرفتم.
مرادی همدان را شهری قابل در پیشرفت و آبادانی دانست و از تعامل و اخلاق مداری اعضای شورای اسلامی شهر همدان قدردانی کرد.
شهردار منتخب شورای اسلامی شهر همدان قبل از خروج از صحن علنی شورا به صورت مکتوب استعفای خود را اعلام کرد و استعفا نامه وی نیز قرائت شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان شامگاه سه شنبه 12 آبان ماه اعلام کرد: امشب در صحن شورای اسلامی شهر همدان، حسین مرادی با کسب 11 رای قاطع به عنوان شهردار جدید شهر همدان برگزیده شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.