به گزارش ایرنا، در شهر 100 هزار نفری 'برازجان' مرکز شهرستان دشتستان با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی این شهر آیین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شورا برگزار شد.
فرماندار دشتتسان دراین نشست گفت: نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ما برگرفته از اراده و نقش و جایگاه مردم در حاکمیت است.
ارسلان زارع افزود: تشکیل شوراهای اسلامی برای تحقق این هدف در قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش بینی شد و فعالیت پنجمین دوره این نهاد ارزشمند امروز آغاز می شود.
وی اضافه کرد: با کمک شوراهای اسلامی زمینه ساز خدمات رسانی بهتر به شهروندان برای اهداف نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.
فرماندار دشتستان گفت: دولت تدبیر و امید با عزم راسخ و اهتمام جدی تر به نقش آفرینی بیشتر شورای اسلامی شهر و روستا توجه ویژه دارد و تلاش می کنیم تا زمینه خدمات بهتر شوراها را به مردم فراهم کنیم.
وی بر تعامل و همکاری و همدلی شوراها در توسعه و عمران و آبادی شهر و تسلط اعضای آنها بر قانون شوراها تاکیدکرد.
در پایان این نشست مراسم تحلیف برگزار شد و پس از ادای سوگند اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر برازجان به قرآن کریم، هیات رئیسه دائم آن برای مدت یکسال انتخاب شدند که مهدی نیکنام به عنوان رئیس، نوید متین نائب رئیس و هادی دشتی منشی این شورا انتخاب شدند.
همچنین نوید متین به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر برازجان در شورای اسلامی شهرستان دشتستان با پنج رای انتخاب و معرفی شد.

* اعضای هیات رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان مشخص شدند.
به گزارش ایرنا محمد اسماعیل انصاری پور رئیس شورا، هیبت الله سالاری نایب رئیس شورا، ارسلان ارشدی و مهدی فاطمی منشی و کرامت کشاورز نماینده شورای اسلامی وحدتیه در شورای اسلامی شهرستان دشتستان انتخاب شدند.
7213** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی**

* فرماندار دشتی گفت: ترکیب هیات رئیسه شوراهای اسلامی شهر های خورموج، کاکی، بادوله و شنبه این شهرستان انتخاب شدند.
غلامرضا مهرجو افزود: در خورموج مرکز شهرستان دشتی عبدالمهدی نصیری به عنوان رئیس، رضا رضایی حقیقی نایب رئیس، مهدی بازیار خزانه دار و سید مهدی ابطحی و قاسم هزمتیان نیز به عنوان منشی های شورا انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: در شهر کاکی اعضای شورای اسلامی به سید علی اکبر فاطمی به عنوان رئیس، ناصر جمالی حاجیانی نایب رئیس، عبدالحسین احمدی خزانه دار، علیرضا زارعی و علی بردستانی نیز به عنوان منشی رای دادند.
مهرجو گفت: در شورای اسلامی شهر شنبه براساس آرای اعضا عبدالله عباسی وحدت رئیس، علی صلحی مطلق نایب رئیس، ناصر غلامی صداقت خزانه دار، فضل الله درا و علی نوذری منشی شدند.
وی افزود: همچنین در شهر بادوله بخش کاکی نیز محمد بانی منفرد رئیس، سید علی حسینی نایب رئیس، احمد شیخیانی خزانه دار و علی جعفری و عبدالشریف پویان به عنوان منشی انتخاب شدند.
7206** خبرنگار: علی اشکو**

*فرماندار کنگان گفت: بدلیل شرکت نکردن سه عضو از هفت عضو شورای اسلامی شهر کنگان، جلسه تعیین هیات رئیسه شورای این شهر به روز شنبه چهارم شهریورماه جاری موکول شد.
عبدالنبی یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بنک با حضور هر پنج نفر عضو شورا برگزار و علی هوشیار به عنوان رئیس، عباس حاجیان نایب رئیس و عبدالحسین عسکر شریفی به عنوان منشی انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر سیراف نیز به حسین روشن به عنوان رئیس، علی اکبر کمالیان نایب رئیس و غلامرضا مقصیدی به عنوان منشی رای دادند.
فرماندار کنگان همچنین از انتخاب هیات رئیسه شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان کنگان خبر داد.
یوسفی با تقدیر از تلاش شوراهای اسلامی در دور چهارم گفت: شوراها نماد مردم سالاری در حکومت دینی هستند.
وی افزود: انتظار جدی می رود شوراهای اسلامی با همکاری متقابل با دولت به حل مشکلات و مسائل مردم همت گمارند.
فرماندار کنگان رویکرد دولت دوازدهم را همکاری با شوراها در جهت رفع مشکلات مردم دانست و از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با اتخاذ تدابیر مناسب و عملی به دولت در جهت برآورده کردن خواسته ها و مطالبات مردم کمک کنند.
این مقام مسئول در پایان همدلی و همگرایی و توجه جدی به شور و مشورت را ضرورت اجتناب ناپذیر در کار شورایی دانست و بر ضرورت تحکیم دوستی ها و حفظ فضای همدلی در شوراها تاکید کرد.
7208** خبرنگار: ابوذر حسین پور

*سرپرستان شهرداری های خورموج و کاکی شهرستان دشتی بوشهر انتخاب شدند
بوشهر-ایرنا- در نخستین نشست رسمی شورای شهرهای خورموج و کاکی شهرستان دشتی بوشهرسرپرستان دو شهرداری انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا، رئیس جدید شورای اسلامی شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی در جلسه این شورا افزود: احمد شیخیانی شهردار فعلی خورموج به عنوان سرپرست شهرداری این شهر تعیین شد.
عبدالمهدی نصیری افزود: شورا به مدت سه ماه وقت دارد تا شهردار این شهر را انتخاب کند.
رئیس جدید شورای اسلامی شهر کاکی مرکز بخش کاکی نیز در جلسه این شورا گفت: در اولین نشست این شورا سرپرست شهرداری کاکی انتخاب شد.
سید علی اکبر فاطمی افزود: اعضای شورای شهر کاکی با پنج رای موافق غلامحسین محمدی نیا شهردار فعلی این شهر را به عنوان سرپرست شهرداری کاکی انتخاب کردند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 80 کیلومتری و شهر کاکی با 12 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206**خبرنگار: علی اشکو
*هیات رئیسه شورای شهر آبدان معرفی شد
بوشهر-ایرنا- هیات رییسه شورای شهر آبدان از توابع شهرستان دیر مشخص شد.
به گزارش ایرنا، سیدعبدالرسول حسینی با چهار رای به عنوان رییس شورا شهر آبدان ، یوسف تاجیک با پنج رای به عنوان نایب رییس و اصغر سعدی مقدم با پنج رای به عنوان منشی و نماینده شورای شهر در شورای شهرستان دیر انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش مصطفی تفضلی نیا هم با پنج رای سرپرست شهرداری شهر آبدان و عباس مرادی نیز به عنوان شهردار شهر بردستان انتخاب شد.
ارسلان حصیری نیز به عنوان سرپرست شهرداری دیر انتخاب شد.
٧٢٠٧ / 6045**خبرنگار: عباس بحرانی**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.