سیدطیب حیدری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدون شک اگر تمامی اعضای شورای اسلامی کرمانشاه از شهردار منتخب حمایت کنند شاهد توسعه و پیشرفت این شهر خواهیم بود.
وی ادامه داد: انتخاب شهردار خوب یکی از مهمترین وظایف اعضای شورای اسلامی است چرا که قرار است برنامه های توسعه ای و عمرانی را در شهر پیاده کند.
حیدری همچنین در خصوص اجماع شورای شهر کرمانشاه در خصوص ابقا یا عدم ابقای شهردار فعلی نیز گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و آقای رضایی به همان اندازه که شانس انتخاب مجدد را دارد به همان اندازه نیز امکان عدم ابقای وی نیز وجود دارد.
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: در روزهای گذشته جلسه غیر رسمی با حضور شهردار فعلی و اعضای شورای اسلامی برگزار شد و آقای رضایی برنامه های خود را ارائه دادند، حال باید منتظر تصمیم اعضای شورا باشیم.
وی یادآوری کرد: جلسه انتخاب شهردار کرمانشاه قرار است عصر امروز (20 شهریور) برگزار شود تا اعضای شورای اسلامی در این خصوص تصمیم گیری کنند.
حیدری در عین حال از احتمال تشکیل نشدن جلسه انتخاب شهردار نیز سخن گفت و افزود: ممکن است با غیبت برخی دوستان و به حد نصاب نرسیدن اعضا، جلسه لغو شود.
کامران ملکی، ابراهیم مرادی، رسول آزادی، سیدپیمان موسوی، سید حجت الله موسوی اجاق، طیب حیدری، سالار احمدزاده، سید احسان احسانی، غلامرضا امیری، مازیار رضایی و سیدمیثم موسوی اجاق اعضای شورای اسلامی شهر یک میلیون نفری کرمانشاه در دوره پنجم را تشکیل می دهند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.