ابراهیم مرادی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جلسه به احتمال فراوان روز دوشنبه (13 شهریور) برگزار و در خصوص ابقا یا انتخاب شهردار جدید تصمیم گیری می شود.
وی تاکید کرد: هنوز هیچ چیزی در خصوص وضعیت شهردار قطعی نیست و نمی توان به صراحت از ماندن یا رفتن شهردار فعلی سخن گفت.
مرادی ادامه داد: هرچند اولویت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه ابقای شهردار فعلی است اما با این حال هنوز نمی توان در این خصوص قاطعانه نظری داد.
این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در نهایت تصمیم گیری برای ابقا یا انتخاب شهردار جدید پس از شنیدن سخنان و برنامه های شهردار فعلی انجام می پذیرد.
وی در خصوص اینکه آیا شورا در صورت به اجماع نرسیدن برای ابقای شهردار فعلی، گزینه هایی را مدنظر دارد، گفت: چند گزینه تاکنون معرفی شده است اما به صورت جدی با هیچ کدام آن ها صحبتی نشده و باید منتظر جلسه روز دوشنبه بمانیم.
مرادی یادآوری کرد: آنچه که بیش از هر چیز دیگری برای اعضای شورای شهر اهمیت دارد، انتخاب شهرداری باکفایت و با برنامه مشخص است که با توجه به امکانات و بودجه موجود امکان اجرایی شدن داشته باشد.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در پایان تاکید کرد: خادمان مردم در شورای اسلامی شهر کرمانشاه به هیچ عنوان در انتخاب شهردار احساسی عمل نخواهند کرد تا با همیاری و کمک یکدیگر بتوانیم توسعه و پیشرفت خوبی را برای مردم شهر در چهار سال پیش رو رقم بزنیم.
شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت 11 عضو شورا دارد که مراسم تحلیف آن ها هفته گذشته برگزار شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.