علیرضا خندان رو عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی های هواشناسی در 24 ساعت گذشته بیانگر وزش باد شدید در برخی نقاط استان بود که پایگاه هواسنجی در ساعات گذشته سرعت 60 کیلومتر بر ساعت وزش باد در بیرجند مرکز استان را به ثبت رساند.
وی گفت: نقشه های هواشناسی در 24 ساعت آینده بیانگر آسمان کمی تا نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید است و کاهش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده از دیگر پیش بینی ها است.
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: وضعیت بارش ها به صورت موقت تا فردا بعد از ظهر (پنجشنبه) پراکنده است اما از فرداشب اوج بارش های رگباری را با شدت کمتر در منطقه خواهیم داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از قطع برق قسمتی از شهر حاجی آباد زیرکوه بر اثر توفان در عصر امروز خبر داد و گفت: قطعی برق در کمترین زمان ممکن برطرف شد و اکنون مشکلی وجود ندارد.
سید ابوالحسن میرجلیلی بیان کرد: بارش رگباری باران در برخی نقاط استان موجب جاری شدن روان آب شده اما خسارتی از بارندگی های امروز تاکنون گزارش نشده است.
وی افزود: امیدواریم با رعایت همه جانبه مردم و مسافران نوروزی شاهد وقایع ناگوار در استان نباشیم.
به گزارش ایرنا هواشناسی استان روز گذشته از شدت بارندگی ها در خراسان جنوبی خبر داده بود و براساس این اخطاریه ها 83 تیم عملیاتی و امدادی از اوایل هفته جاری با دستور استاندار خراسان جنوبی در این استان آماده باش کامل هستند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.