محمد ابراهیم شرکا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خسارت ها بر اثر شدت توفان و وزش باد بود که باعث سقوط پایه های شبکه شده است.
وی با بیان اینکه توفان موجب سقوط درخت و شکستن شاخه ها روی شبکه ها نیز شده است افزود: 2 دستگاه ترانس، حدود 15 کیلومتر شبکه و سایر تجهیزات در سطح استان خسارت دیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در اثر باد شدید شب گذشته (سه شنبه) خاموشی در استان نداشتیم و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
وی از آمادگی 33 گروه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در مواجهه با بحران های احتمالی مناطق سیل زده خبر داد و گفت: براساس اعلام شرکت توانیر پرسنل صنعت برق خراسان جنوبی در پی تشدید بارندگی‌ها و وقوع سیل در برخی نقاط کشور در آمادگی کامل به سر می‌ برند.
شرکا با بیان اینکه در حال حاضر هیچ ‌گونه بحرانی در حوزه برق وجود ندارد ادامه داد: تمامی تیم ها و گروه های عملیاتی این شرکت در ایام سال آماده باش هستند.
وی بیان کرد: خودروهای عملیاتی، جرثقیل، بالابر و گروه های خط گرم در ستاد و شهرستان های استان با تمامی تجهیزات و امکانات فنی و خدمات رسانی در آمادگی کامل قرار دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مولدهای اضطراری و انبارهای مدیریت بحران مورد کنترل، ارزیابی و بازدید قرار گرفته است.
وی افزود: گروه ‌های عملیاتی این شرکت با تجهیزات کافی آماده هستند در صورت هرگونه مشکل و بحران در حوزه برق و با اعلام شرکت توانیر در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطق مدنظر اعزام شوند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.