به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی پنجشنبه شب در مسجد امام حسین (ع) بیرجند افزود: در دفاع مقدس، موشک و بمب آژیر داشت، صدای انفجار آن شنیده می شد و خرابی آن قابل مشاهده و تلفات هم افتخار بود اما در جنگ جدید باید از خدا کمک بخواهیم چون گلوله ای که دشمن شلیک می کند صدای انفجار ندارد و همه کس متوجه آن نمی شود.
وی گفت: باید به درگاه خدا التماس و دعا کنیم که خداوند دین جوانان ما را در این محیط و دنیای آلوده از شر دشمنان محافظت کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برای اینکه دشمن در بمباران شبکه مجازی نتواند به فرزندان ما آسیب برساند باید فرزندان خود را در سنگر قرآن و ولایت ببریم تا هرگز گمراه نشوند و باید معرفت آنها را نسبت به قرآن و ولایت افزایش دهیم.
وی افزود: اگر فرزندان ما به معنای واقعی کلمه قرآنی و ولایی باشند، دشمن هر کاری کند نمی تواند آنها را گمراه کند و هر بلایی که سر مسلمانان آمده به این دلیل است که از قرآن و ولایت جدا شدیم و اگر این دو را با هم داشته باشیم هیچ وقت آسیب نمی بینیم.
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند من 23 سال زحمت کشیدم و حقیقت دین من قرآن کریم به عنوان قانونی است که خداوند نوشته و دیگری ولایت است چون قرآن و ولایت جداشدنی نیستند.
وی تصریح کرد: اگر قرآن از ولایت جدا شود، قرآن نیست چون قرآن به معنای نور، هدایت و راهنمای بشر است اما وقتی از ولایت جدا شود عامل بحرانی می شود.
وی افزود: امیدواریم خداوند آل سعود که بدتر از آل یهود شدند و در عالم چنان جنایت هایی انجام می دهند که روی صهیونیست ها را هم سفید کرده، نابود کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر انقلاب شکوهمند اسلامی با همه دشواری ها زنده مانده، معجزه الهی است و فقط یکی از فتنه ها کافی بود که این نظام متلاشی شود اما عنایت و لطف الهی بوده و از حالا هم باید التماس ما به درگاه الهی باشد و دعا را در همه فرصت ها بویژه ایام جشن ها برای حفظ نظام فراموش نکنیم.
وی گفت: 2 هزار شهید از خراسان جنوبی برای حفظ نظام اسلامی شهید شدند و افتخار کشور هستند لذا آنجا که دشمن تیر به جسم جوانان ما بزند تیرش به سنگ خورده اما خدا نکند تیر دشمن به ایمان فرزندان ما بخورد و بتواند جوانی را گرفتار اعتیاد کند.
حاجی صادقی ادامه داد: حضور فرزندان ما در نهاد مقدس بسیج حافظ آنها از آسیب ها بوده و سنگر بسیج حفاظت کننده از هر آسیبی است.
وی گفت: امام خمینی (ره) فرمودند اگر حضرت علی (ع) نهاد بسیج را داشتند هیچ وقت شکست نمی خوردند و اگر امروز انقلاب اسلامی ایران 40 ساله شده و ایالات متحده آمریکا توان مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را ندارد به برکت بسیج ولایت مدار است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: بسیج به معنای معرفت، بصیرت، شجاعت، استقامت و الگوگیری از کربلا است و بسیج یعنی من هدف دارم و هدفم بقای دین خدا و انجام تکلیف الهی است لذا وقتی هدف انجام تکلیف الهی باشد همه چیز آسان است.
وی گفت: بسیج یک حرکت هیجانی شعاری خاص نبوده بلکه فرهنگ علوی، زهرایی، عاشورایی و ولایی است که باید قدردان این نعمت باشیم.
حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: مسئولان ما بدانند بسیج فقط تعدادی جوانان مخلص در پایگاه ها نیستند بلکه مراجع ما به بسیجی بودن افتخار کرده و امام راحل فرمودند من بسیجی ام و به آن افتخار می کنم.
وی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام از ما بسیجی با داشتن ویژگی های ایمان به خدا به معنای قرآنی، انقلابی به معنای کوتاه نیامدن از اصولش و پای کار و آماده انجام ماموریت بودن را خواستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجی یعنی ولایت محور و ولایت مدار بودن و کسی است که نه بر ولایت پیشی گرفته و نه از ولایت جا بماند.
وی اظهار داشت: بسیجی یعنی در برابر دشمنان محکم ایستادن و در برابر مومنان مهربان بودن و بسیج یک فرهنگ و گفتمان است که بنیانگذار آن عاشورا بود چون عاشورای حسین (ع) در سال 61 هجری آغاز شد اما پایان نیافت.
حاجی صادقی گفت: بسیجی پای دین خود ایستاده و دنیا نمی تواند دین او را برباید، باید با روحیه بسیجی و تمسک به اهل بیت، استمداد از خداوند و ارتباط هرچه بیشتر با امام زمان (عج) از نظام و انقلاب خود حفاظت کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین امروز (پنجشنبه) در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی سخنرانی کرد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.