به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بیرجند، معاونان و روسای سازمان های شهرداری بر رفع کمبودهای مردم در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و افزود: هر کسی مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد در واقع داوطلب خدمت به مردم بوده که اگر غیر از آن باشد، جایگاهش غصبی است.
وی تصریح کرد: همه کسانی که به دنبال شادی جامعه هستند برای ایجاد شادی و نشاط باید ابتدا مشکلات مختلف مردم اعم از اقتصادی، اجتماعی و غیره را حل کنند.
امام جمعه بیرجند گفت: اگر مشکلات مردم حل نشود هرچند هم محیط ها آذین بندی باشد، شادی ایجاد نخواهد شد.
وی افزود: به طور مثال کارگری که صبح سر گذر رفته و ظهر دست خالی به خانه برگشته یا تاجری که ورشکسته شده و خانواده ای که چند جوان بیکار دارد چطور می توانند شاد باشند و اگر در محیط شاد قرار بگیرند آن شادی مقطعی خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه شادی ریشه دار در درون افراد است گفت: شادی و افسردگی مثل یک نخ دوسر است یعنی هم جنبه های درونی را شامل می شود و هم جنبه های اجتماعی را در بر می گیرد.
وی با قدردانی از شورای شهر بیرجند برای انتخاب شهردار افزود: شهردار بیرجند فردی متعهد و مجرب بوده و انتخاب شورای شهر در این زمینه بسیار ارزنده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شهردار بیرجند به دور از برنامه‎های تبلیغاتی اقدامات شایسته ‌ای را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهد که همین عملکرد به مثابه تبلیغات او است.
وی با اشاره به پیشنهاد شهردار بیرجند مبنی بر اختصاص میدانی بزرگ برای اجتماعات مختلف در شهر گفت: این پیشنهاد بسیار ارزشمند بوده و باید به گونه‌ای احداث شود که بتوان از آن در مناسبت های مختلف استفاده شود و به عنوان یادگار باقی بماند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.