به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی روز یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار کرد: بایستی برای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر مفاخر، بزرگان و علما کشورمان به جامعه به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.
وی در ادامه با اشاره به قدمت و فرهنگ غنی لاهیجان خاطرنشان کرد: لاهیجان شهری دارای سابقه حدود دو هزار ساله است که مراجع، محققان، اطباء و دانشمندان بزرگی از این شهر برخاسته اند.
آیت الله قربانی با بیان اینکه شخصیت های بزرگی در لاهیجان داشته و داریم، اظهار داشت: دکتر محمدرضا حکیم زاده لاهیجی، دکتر مجتهدی و حزین لاهیجی از جمله شخصیت های بزرگ این شهرستان هستند که بایستی برای شناسایی و معرفی بزرگانی این چنینی اقدام شود.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر این که بایستی با برگزاری مراسم های ویژه ای این بزرگان را به جامعه معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: این افراد و سایر بزرگان و مفاخر لاهیجان افتخاری برای مردم این شهرستان است بنابراین بایستی یاد بزرگان و شخصیت هایی که از آنان بهره گرفته ایم، زنده کنیم.
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه بایستی برای کارهای ماندگاری از جمله بام سبز در لاهیجان تلاش شود، اظهار کرد: باید یاد افرادی که در گذشته، تلاش هایی داشته اند، گرامی بداریم.
شهر لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است. شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز (یکشنبه) با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت بازدید کردند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.