به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مسعود رهنما درجلسه هم اندیشی با شورای ورزشی املش درمحل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت توجه به مناطق محروم ازاولویت های برنامه ای اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان است لذا به همین منظور در اختصاص اعتبارات به سه شهرستان محروم املش،ماسال و شفت حساس بودیم و بیشترین توجه را داشتیم.
وی ادامه داد: آمادگی داریم اگر زمینی برای ساختن سالن های ورزشی تخصصی تعریف و واگذارشود اعتبارلازم را گذاشته و پیگیری های احداث آن را نهایی نماییم.
رهنما خاطرنشان کرد:ازمهمترین رویکردهای ما توجه به توسعه ورزش روستایی است لذا اگربرنامه ریزی های شهرستانی در مسیر روستاها هم هدایت شود ما با تمام قوا پشتیبانی خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان با انتقادازپرداختن بعضی ازدست اندرکاران ورزشی به گروه سنی بزرگسالان افزود:اگر به پایه های سنی پایین توجه نشود وحلقه های پیوند از نونهالان به نوجوانان و از نوجوانان به جوانان و به بزرگسالان وصل نشود ما در ورزش راه به جایی نخواهیم برد.
وی ادامه داد:باید بازیهای ورزشی غیر از آسیایی و المپیکی سطح بندی شود.
راهنما در پایان گفت:همه جامعه ورزش باید با همدلی سعی کنند تا غرور ملی در جهان تبلور پیدا کند.
نماینده مردم شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت:برای منابع انسانی باید برنامه ریزی داشته باشیم مثلا برای تعدادافرادی که متولد می شوند اگر برنامه ای برای ظهور استعدادهای ورزشی آنها نداشته باشیم و بسترهای لازم را فراهم نکنیم در واقع از نسل آینده غفلت کرده ایم و این استعدادها را تلف خواهیم کرد.
اسدالله عباسی با بیان این که ما هنوز نتوانسته ایم حلقه ها را به درستی وصل کنیم ادامه داد:باید ظرفیت ها را به درستی توزیع و ساماندهی کنیم.
وی گفت:باید ازهمه ظرفیت های ورزشی در شهرستان استفاده شود،هیچ فضای ورزشی نباید خالی باشد و از برخوردهای سنتی نیز باید فاصله بگیریم.
نماینده مردم شهرستانهای املش و رودسردرمجلس شورای اسلامی گفت:بیشترین تمرکز ما پس از بهره برداری مکانهای ورزشی ،بهره وری ازاین مکانهای ورزشی است واینکه چقدر ما در قهرمان پروری تلاش کرده ایم.
یونس محمودی فرماندارشهرستان املش نیز گفت:کارگروه ورزش شهرستان املش از مهمترین کارگروه های راهبردی ومحوری است که با ارائه راهبردهای ورزشی،فرهنگی،علمی،مهندسی درحوزه ورزش اولویت بندیها را معین می کند و سپس برای محقق شدن آنها اقدام می شود.
دراین جلسه علیرضا جهانی نماینده روسای هیات های ورزشی املش گفت:باوجود همه دغدغه های مالی ورزش شهرستان املش طی چند سال اخیر توانسته قهرمانانی را در سطح استانی،ملی و بین المللی معرفی کند ولی در این مسیر با چالش هایی مواجه است که مهمترین آنها عبارتند از،:نگاه ویڑه به هیأت های ورزشی شهرستان املش از حیث اختصاص اعتباری درخور برای همه هیأت ها تا در بروز وظهور استعدادهای ورزشی موفق شوند.
حضورروسای هیأت های ورزشی استانی هر6ماه در شهرستانها، انعکاس بخشی از اخبارورزشی شهرستانها در رسانه ها وصداوسیما،عملی کردن برگشت درامدهای حاصله ازاجاره سالن های ورزشی به شهرستانها مرجع از جمله دیگر مطالبات نماینده روسای هیات های ورزشی شهرستان املش بود.
دراین جلسه نماینده مردم املش ورودسردرمجلس شورای اسلامی 20میلیون تومان به هیأتهای ورزشی شهرستان کمک کرد ومصوب شد 4عدد میز پینگ پونگ از اداره کل ورزش وجوانان گیلان برای تجهیزخانه پینگ پونگ املش اهداء شود .
درادامه برنامه ها ،خانه تخصصی پینگ پنگ املش با زیربنای 150مترمربع وباصرف اعتباری معادل 235میلیون تومان با حضورمدیرکل ورزش وجوانان گیلان نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی،فرمانداراملش،وجمعی ازمسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهرستان املش با جمعیتی حدود 46 هزار نفر در شرق گیلان 22هیئت ورزشی فعال دارد.
خبرنگار : جهانی**انتشار دهنده : بابایی
7291/6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.