به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی روز یکشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج
اظهار کرد: باید سوار بر مسئولیت باشیم و نباید مسئولیت ما را با خود ببرد.
وی با بیان اینکه نباید دنبال سیاسی کاری باشیم هرچند انجام کار سیاسی پسندیده است، گفت: اگر کسی توفیق به انجام عمل خیر پیدا کرد باید آن را توفیق الهی بداند.
نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه اگر در مسیر خدمت رسانی به مردم توجه بیشتری داشته باشیم مورد الطاف الهی قرار می گیریم، خاطرنشان کرد: ورود و خروج به هر کار، حرفه و مسئولیتی باید همراه با صداقت باشد و نباید اجازه داد مردم در جامعه نا امید شوند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه جلوه دادن نا کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمنان است لذا باید با خدمت درست این نقشه شوم نقش بر آب شود، افزود: استان البرز از زیر ساخت های لازم برخوردار نیست.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تذکر، یادآوری و بیان ایرادات در فضای دوستانه برای بهبود شرایط الزامی است.
وی بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر کرج باید به صورت گروهی و با تضارب آرای صحیح اقدامات خود را پیش ببرد و در مقابل یکدیگر قرار نگیرند، باید به این امر نیز تاکید کرد که بودجه در مسیر تامین و افزایش سرمایه به کار برده شود.
وی اجرای طرح محله محوری توسط شهرداری کرج را اقدام‌پسندیده ای دانست و افزود: باید به مساله مسجد توجه جدی صورت گیرد، مساجد اغلب سازه های با دوامی هستند که در صورت وقوع حوادث می توان از این ظرفیت استفاده کرد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.