به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم در جلسه بررسی مشکلات اجرای طرح هادی و طرح گردشگری روستای شوکت آباد بیرجند افزود: مسئولان مربوط در گردشگری استان باید مصوبات و اطلاعات و مقررات مرتبط با حوزه گردشگری را در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهند.
وی بر اجرای دقیق مصوبات کارگروه گردشگری استان تاکید کرد و گفت: با وجود فرصت های رنگارنگ سرمایه گذاری در کشور و انتخاب خراسان جنوبی برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران؛ حمایت و تسهیل کار آنان در بخش های مختلف باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و تعلل بدون دلیل در این فرآیند، به هیچ وجه مورد قبول نیست.
معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در اجرای طرح های گردشگری، اخذ هرگونه دریافت و پرداخت می بایست تابع ضوابط و مقررات و بر مبنای مستندات انجام گیرد و دریافت هر گونه عوارض خارج از مصوبات شورای گردشگری غیرقانونی بوده و کوتاهی در صدور پروانه ساخت به دلایل غیرمستند و خارج از قوانین و مقررات پذیرفتنی نیست.
وی بر اطلاع رسانی شفاف در خصوص روند صدور یا عدم صدور پروانه به سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: در صورت عدم صدور پروانه، می بایست مستندات عدم انجام کار به سرمایه گذار ارائه شود.
علوی مقدم با تاکید بر وقف به عنوان صدقه جاریه افزود: احترام به حقوق وقف یعنی اینکه حقوقش کامل و براساس مستندات اداره کل اوقاف و امور خیریه پرداخت شود و در مقابل اداره کل اوقاف نیز براساس مصوبات قانونی شورای روستا و دهیاری به شرط آنکه مراحل قانونی خود را طی کرده باشد عمل کند.
وی بر سرعت عمل در پیگیری امور مردم تاکید کرد و افزود: اگر کارهای مردم به هر نحوی دیرتر صورت پذیرد، فردای قیامت مسئول خواهیم بود و باید پاسخگوی حقوق ازدست رفته آنان باشیم.
روستا و باغ شوکت آباد از اماکن گردشگری شهرستان بیرجند به شمار می رود.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.