به گزارش ایرنا علیرضا صادقی دوشنبه شب در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهبندان افزود: امسال 36 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار استانی از محل منابع مختلف برای نهبندان مصوب شده که تاکنون 76 درصد اعتبارات سه درصد نفت، 56 درصد اعتبارات ماده 180 و 13 درصد اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر اینکه کمبود اعتبار نباید موجب بی کیفیتی در ساخت طرح های عمرانی شود از دستگاه های اجرایی خواست طرح های عمرانی را پیمانکاران ماهر بسپرند تا با بالاترین کیفیت اجرا شود.
معاون فرماندار نهبندان گفت: در صورت هر گونه بی کیفیتی در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان مدیران اجرایی، ناظران و پیمانکاران باید پاسخگو باشند.
وی با اشاره به بازدید کارشناسان نظارت استانداری از روند اجرای طرح های عمرانی شهرستان در هفته جاری گفت: تمامی هماهنگی ها در خصوص این بازدید و نظارت انجام شده است.
صادقی بیان کرد: مسئولان برای پیشبرد بهتر طرح های اجرایی تعامل و هماهنگی لازم را با تمامی مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی استان داشته باشند.
نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت دومین شهرستان از نظر وسعت در استان بعد از طبس؛ از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهرستان زابل محدود می شود.
مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری شهر بیرجند مرکر استان است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.