به گزارش ایرنا، سردار علی قاسمی عصر چهارشنبه در مراسم تجمع بسیجیان در بوستان شهدای گمنام بیرجند افزود: باید متوجه نیرنگ و توطئه دشمن باشیم، شعار استعمار پیر همواره «تفرقه بینداز و حکومت کن» بوده که باید با هوشیاری دشمن را مایوس کنیم.
وی اظهار داشت: 40 سال، پای آرمان های انقلاب اسلامی به دلیل خون های مطهر شهیدان ایستاده ایم و این ایستادگی را با صلابت ادامه می دهیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: سالگرد مبارزه ملت ایران با استعمار انگلیس و سالروز شهادت قهرمان مجاهد و مخلص کشور رئیسعلی دلواری از مناسبت های چند روز قبل بود، وی با همه توان و امکانات محدود آن زمان، در مقابل تهاجم انگلستان استعمارگر، ایستاد و برگ زرین در تاریخ ثبت کرد.
قاسمی افزود: سابقه مقابله ملت ایران با مستکبران و قلدرها، به سال ها قبل برمی گردد، در زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موفق شدیم سیطره استکبار را از سر ایران کم کرده و دشمن را از خانه بیرون کنیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز بعد از 40 سال دشمن با نیرنگ و توطئه قصد ضربه زدن به نظام را دارد.
وی یادآور شد: ما بسیجیان استان و گردان های امنیتی بیت المقدس و کوثر اعلام می کنیم که ما از نسل عاشورائیان و حضرت محمد(ص) هستیم و همانطور که در صدر اسلام سپاهیان پیامبر(ص) با تجهیزات خود در صف مستحکم رزمندگان اسلام، خواب را از چشم کفار گرفتند امروز هم این مسیر ادامه دارد.
وی اضافه کرد: مسیر ما همان مسیری است که رزمندگان ایران اسلامی در سال های 1358 و 1359 و آغاز جنگ تحمیلی و بحران های کردستان و سیستان و بلوچستان با کمترین امکانات با اتکا به ایمان و اعتقاد و سلاح الله اکبر بحران را مدیریت کرده و بر آنها پیروز شدیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پنج استان و 300 روستا و پنج هزار کیلومتر مربع در جنوب، غرب و شمال غرب توسط دشمن اشغال شده بود که موفق به اخراج دشمن از کشور شدیم.
قاسمی افزود: جوان های امروز ما راه همان جوان های دوران دفاع مقدس را ادامه می دهند.
وی اظهار اشت: ما به دشمن جهانخوار، آمریکای جنایت کار و کشوری که مدعی حقوق بشر و نظم نوین جهانی است، اعلام می کنیم ما آماده ایم که با مشت محکم به دهان شما بزنیم.
وی یادآور شد: یکی از اهداف این رزمایش ها و تمرین ها انتقال روحیه سلحشوری و استقامت به نسل جوان است.
قاسمی گفت: تا پایان این رزمایش بنا داریم 220 گروه جهادی را به مناطق محروم و نیازمند استان در عرصه های های امدادرسانی، درمانی، فرهنگی، آموزشی، تعمیر مساجد و مدرسه ها و ... اعزام کنیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: رزمایش محمد رسول الله (2) شکل فرهنگی،نظامی و خدمات رسانی است.
قاسمی تصریح کرد: قرآن کریم، ملت های آگاه را به استکبار ستیزی توصیه کرده و پیامبران الهی و آزادی خواهان همه در مقابل استکبار ایستاده اند مسئله نخست جوانان ما در ایران اسلامی استکبار ستیزی است.
وی گفت: صبر و استقامت در قرآن فراوان یاد شده،امروز همه آزادی خواهان جهان به دنبال مقاومت هستند واز مقاومت ملت ایران الگو می گیرند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز هسته های مقاومت حزب الله در سراسر دنیا تشکیل شده و هدایت گری آنها بر عهده حزب اللهی های ایران اسلامی است.
قاسمی گفت: در بحث جهاد اسلامی کم کار شده،در هیچ مقطعی به اندازه امروز به جهاد کبیر نیاز نداشتیم،مقام معظم رهبری خطاب به همه گروه هایی که به محضرشان شرف یاب می شوند بحث جهاد کبیر را یادآوری می کنند.
وی اظهار داشت: در بحث اقتصاد، جهاد کبیر موضوعیت پیدا می کند چون باید به خود متکی باشیم و نگاه ما به امکانات داخل کشور باشد.
وی تصریح کرد: ما در 40 سال انقلاب همه نیازهای خود را هرچند با مشقت و مشکل و تحمل سختی تهیه کردیم و اگر صبر کرده و به خود متکی باشیم قطعا پیروز هستیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: امت های بی اراده که چشم آنها به بیرون بود هیچ گاه پیروزی به دست نیاوردند اما وابسته شدند، امروز افتخار می کنیم که شعار اصیل « نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را حفظ کرده ایم.
قاسمی گفت: امروز که در خیلی از عرصه های پیشرفت کرده ایم، در تهدید های اقتصادی دشمن اگر مثل مسائل رفاهی و فرهنگی متکی به خود باشیم پیروز هستیم.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.