به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی دهشت روز پنجشنبه در همایش عید غدیر در هیات ابوالفضلی بیرجند افزود: مردم در عید غدیر به شکل خودجوش به خیابان می آیند و امروز مقام معظم رهبری نماینده امام زمان (عج) هستند و حضور مردم در مراسم عید غدیر به معنای بیعت مجدد با معظم له است.
وی بیان کرد: موضوع غدیر از دغدغه های مهم مسئولان باشد و به آن توجه ویژه شود چون به فرموده رهبر معظم انقلاب، غدیر عید سیاست است.
عضو کمیسیون تخصصی تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: مسئول در هر جایگاهی که قرار دارد به برکت غدیر است و باید در خصوص این عید خجسته همت مضاعف داشته باشد.
وی با بیان اینکه استقامت دین از غدیر است و برای این روز باید سرمایه گذاری شود افزود: در خصوص موضوع غدیر در سال آینده باید به شکل ویژه در بیرجند برنامه ریزی شود.
حجت الاسلام دهشت اظهار داشت: ما علی (ع) و فرزندان معصوم ایشان را داریم که باید از این ظرفیت استفاده کنیم و حضور مردم در همایش غدیر لبیک به پیامبر اسلام (ص) است و قدم های مردم و دستان آنها امروز با نبی مکرم اسلام بیعت کرد.
وی گفت: امروز دستانی که در همایش امیرالمومنین (ع) شرکت می کنند بوسیدنی است چون با خدا بیعت کرده است.
وی تعظیم به امام حسین (ع) و مراسم ایشان را لازم و ضروری برشمرد و افزود: امروز در عالم اسلام حتی در عربستان سعودی، مفتی بزرگ این کشور در تلویزیون می گوید گریه برای امام حسین (ع) لازم است و در همه جهان اسلام کسی در این خصوص شکی ندارد.
مدرس حوزه بیان کرد: همانطور که برای امام حسین (ع) نذر می کنیم باید برای غدیر حضرت علی (ع) هم نذر کنیم چون اگر غدیر تجلیل شود قلب امام حسین شاد می شود.
وی گفت: برای علی بن ابیطالب (ع) سرمایه گذاری و مراسم عید غدیر باید در سطح کشور پررنگ تر از امروز برگزار شود هرچند الان برگزاری این مراسم مناسب است اما باید آحاد جامعه بویژه فرزندان خود را با موضوع غدیر آشنا کنیم.
دهشت اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا مقابل ما ایستادند و هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند جنگ رخ نمی دهد و رئیس جمهور بی خرد ایالات متحده آمریکا از این جمله معظم له به خود لرزید.
وی افزود: خداوند این انقلاب را یاری کرده و مسئولان کشور باید بدانند مصداق نفرین پیامبر (ص) امروز این سعودی های خائن هستند.
عضو کمیسیون تخصصی تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از نمادهای نصرت الهی است چون همت خود را بر نصرت دین و ولایت امیرالمومنین (ع) گذاشته است.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.