به گزارش ایرنا حجت الاسلام عیسی بزمانی روز چهارشنبه در همایش ولایت؛ محور وحدت اسلامی که به مناسبت عید سعید غدیرخم در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختن به موضوع ولایت و رهبری به عنوان اصلی ترین عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی از ضروریات است.
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر سیستان و بلوچستان افزود: امروز عزت و عظمت ایران در منطقه و جهان به برکت نظام اسلامی است که به طور قطع رهبری ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب عامل اصلی این سربلندی است.
وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری نه تنها برای جمهوری اسلامی بلکه برای امت اسلامی نقشه راه است و سبب اعتلای این امت در جهان می شود.
حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن ها و مراسم ویژه عید غدیرخم، روشنگری و واکاوی در مفهوم ولایت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: رمز ماندگاری نظام اسلامی و 40 ساله شدن آن تبعیت از اصل ولایت فقیه است که سبب شده کشور ایران با مدیریت و رهبری یکپارچه در ناامن ترین منطقه دنیا بیشترین امنیت را داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: فردا پنجشنبه نیز مراسم لبیک یا رسول الله همزمان با روز عید غدیرخم با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مسجد جامع برگزار می شود.
به گزارش ایرنا همایش ولایت؛ محور وحدت اسلامی روزچهارشنبه با حضور علما، هیات های مذهبی، فرهیختگان و عموم مردم در سالن هلال زاهدان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی کافی روحانی اعزامی از قم و دکتر احمد خسروی از اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان در این همایش به تشریح مفهوم ولایت و واکاوی واقعه تاریخی غدیرخم پرداختند.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.