به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: منابع دولتی باید با اثربخشی بالا در مسیر توسعه پایدار جامعه و جلب و رضایتمندی عمومی هزینه شود.
وی ادامه داد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در شرایط مختلف عشق و علاقه خود را به آرمان های نظام اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور گذشته اند ومی طلبد مسئولان نسبت به خدمتگذاری بی منت و حل مشکلات اقتصادی مردم برنامه های کارآمدی داشته باشند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که ملت ایران با برخورداری از پشتوانه هویت ملی، اسلامی و انقلابی در برابر تهدیدها و تحریم ها مقاومت و بردباری را پیشه کرده و در مقابل زیاده خواهی هیچ کشوری سر خم نمی کند.
وی در ادامه سخنان خود دهه ولایت را بهترین فرصت برای تبیین جایگاه ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: نهادینه کردن تفکر ولایی در ایام دهه امامت و ولایت با اجرای برنامه های متنوع و تاثیرگذار فرهنگی و آیینی ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رفتار، منش و خصوصیات شخصیتی حضرت علی (ع) بهترین الگو برای تربیت جوانان و نوجوانان است و دستگاه های فرهنگی باید برای انتقال ابعاد شخصیتی آن امام همام به آحاد جامعه برنامه ریزی کنند.
وی گفت: تحول فرهنگی مبتنی بر گفتمان سازی فعال در حوزه آموزه های غنی و عمیق اسلامی و قرآنی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه فرهنگ اصیل اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است و به همین منظور باید تلاش کرد با همکاری دستگاه های فرهنگی زمینه توسعه هرچه بیشتر این فرهنگ ارزشمند فراهم شود.
کلاس تفسیر قرآن کریم آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هر پنجشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.