به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم گفت : به گفته ایشان ، مشکلات اقتصادی کشور و راه حل های آن مشخص است و مسئولان سه قوه باید با تلاش و کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان مشکلات و فشارها را از دوش مردم بردارند چرا که انقلاب اسلامی بن بست ندارد.
وی اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان اقتصادی و مسئولان بر این واقعیت اذعان دارند که عامل اصلی مشکلات اقتصادی امروز تحریم ها نیست بلکه برخی از سوء مدیریت ها باعث این مسائل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که نمی توان آثار تحریم ها را در مشکلات اقتصادی نادیده گرفت افزود: وقتی افراد ناصالح و غرب گرا برخی از پست های مدیریتی را تصدی کردند، انتظاری غیر از این نیست، دولت پست های مدیریتی را به افراد انقلابی و مومن به انقلاب اسلامی و آرمان های آن بسپارد.
وی تأکید کرد: با انتقاد غیرمنصفانه نباید مردم را ناامید کرد، گاهی در روزنامه ها ، رادیو و تلویزیون به گونه ای سخن گفته می شود، که گویی همه درها بسته شده است، مردم باید بدانند که ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
محمودی با اشاره به این که برخی از افراد مذاکره با آمریکا را راه حل مشکلات اقتصادی کشور می دانند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کردند، مردم و مسئولان نباید خیانت های آمریکا را فراموش کنند ، کسانی که خود را سیاستمدار، استاد دانشگاه و روشن فکر معرفی می کنند، آیا کودتای 28 مرداد را که آمریکا دولت قانونی مصدق را سرنگون کرد و دوباره شاه را بر گرده این ملت سوار کرد را فراموش کرده اند.
خطیب موقت جمعه ورامین گفت: دشمنان نظام برای ایجاد ناامنی در ماه گذشته ، چندین سال فعالیت و برنامه ریزی کرده بودند ولی ملت با هوشیاری تحسین برانگیز به میدان آمد و زمینه سازی چند ساله آن ها را به باد داد.
وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی در 26 خرداد سال 69 گفت : استقامت، صبر و فداکاری آزادگان سرافراز، رژیم بعث عراق را زمین گیر کرد، امروز نیز آزادگان به عنوان سند حقانیت ملت ایران در برابر توطئه های شوم داخلی و خارجی ایستادگی خواهند کرد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.