تعجب عجیب مدافع استقلال به خاطر اخراج مقابل هوادار

سیاوش یزدانی که با انجام حرکت غیرورزشی در بازی با هوادار از زمین اخراج شد، نسبت به تصمیم داور ابراز تعجب کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عصر جمعه 15 بهمن استقلال در بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان هوادار بود. این بازی با برتری 2 بر یک آبی‌پوشان تمام شد اما بازی با حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی همراه بود.

بیشتر کارشناسان داوری از عملکرد داور بازی به شدت انتقاد کردند و تاکید کردند که داور باید برای هوادار حداقل یک پنالتی می گرفت و گل دوم استقلال را هم به دلیل خطای مهاجم استقلال باید مردود می‌کرد.

در یکی از بحث‌برانگیزترین اتفاقات داوری در فوتبال ایران و شاید جهان، در حالی که بازیکنان هوادار قصد داشتند توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کنند، سیاوش یزدانی، مدافع استقلال توپ دیگری را با خود به زمین آورد و به سمت بازیکنان مستقر در محوطه جریمه خودی پاس داد. این کار باعث توقف بازی از سوی داور شد. قاضی میدان به خاطر انجام این حرکت غیرورزشی به یزدانی کارت زرد داد و چون دومین کارت زرد او در این بازی بود، از زمین اخراج شد.

در این که حرکت یزدانی باید حداقل با کارت زرد جریمه می شد هیچ کدام از کارشناسان داوری شبهه‌ای وارد نکردند اما بیشتر آنها معتقد بودند که داور علاوه بر اخطار به بازیکن، باید یک پنالتی برای هوادار اعلام می‌کرد.

حالا نکته جالب توجه این است که بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفته سیاوش یزدانی وقتی با کارت قرمز داور روبرو شد به شدت تعجب کرده و نمی‌دانسته که چرا داور او را اخراج کرده است!

دیدگاه تان را بنویسید