کدام استقلالی‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند؟

از بین بازیکنان استقلال که گفته شده به کرونا مبتلا شده‌اند، نام 5 نفر مشخص شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) اعلام کردند که 17 تن از بازیکنانشان به کرونا مبتلا شده‌اند و به این ترتیب درخواست کردند که بازی‌شان با پیکان در یک هستم نهایی جام حذفی لغو شود. سازمان لیگ پس از تایید ابتلای این تعداد بازیکنان به کرونا بازی را لغو کرد؛ تصمیمی که اعتراض پیکانی‌ها را به دنبال داشت و آنها خواستار اعلام اسامی استقلالی های مبتلا به کرونا بودند.

امروز، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در اظهارنظری عجیب، اعلام کرد که اسامی کرونایی‌های استقلال محرمانه است و نمی‌شود آنها را اعلام کرد! با این حال، ایسنا به اسامی 5 نفر از این افراد دست یافته و این سوال را هم پرسیده که چرا وقتی در فوتبال روز دنیا، تیم‌های پرافتخار جهان مثل رئال مادرید و بارسلونا اسامی بازیکنان مبتلا به کرونایشان را اعلام می‌کنند، چرا باید اعلام نام کرونایی‌های استقلال محرمانه باشد؟ کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی از جمله افرادی هستند که میان بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند.

ایلنا هم در خبری نام 18 بازیکن را اعلام کرده و مدعی شده اسامی بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال است. بر اساس این خبر،‌ محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا، وریا غفوری، جعفر سلمانی، رودی ژستد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، سیدحسین حسینی و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید