دیدار معوقه پیکان-استقلال، شاید 18 بهمن/ اسامی کرونایی‌ها محرمانه است!

مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی فوتبال ضمن تاکید بر اینکه اسامی بازیکنان کرونایی استقلال "محرمانه" است، زمان انجام بازی معوقه این تیم برابر پیکان را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز (سه‌شنبه) قرار بود تیم‌های پیکان و استقلال در مرحله یک هستم نهایی جام حذفی فوتبال برابر هم به میدان بروند اما به دلیل انچه ابتلای 17 بازیکن استقلال به کرونا عنوان شد، فدراسیون فوتبال این بازی را لغو کرد. حالا مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی از احتمال برگزاری این بازی در تاریخ 18 بهمن یا یکی، دو روز قبل و بعد ان خبر داده است.

زمان برگزاری دیدار پیکان-استقلال

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام‌حذفی درباره تاریخ برگزاری دیدار استقلال و پیکان گفت: برای این تک بازی یک جایی پیدا می‌کنیم. تلاش ما این است که قبل از نیم فصل دوم برگزار شود. می‌خواهیم حوالی ۱۸ بهمن که بازی سوپرجام است، این بازی را هم برگزار کنیم. شروع نیم فصل دوم ۲۳ بهمن است و تلاش ما این است که قبل از شروع نیم فصل دوم،‌ بازی را برگزار کنیم.

اسامی کرونایی‌ها محرمانه است!

در حالی که در یکی، دو هفته اخیر اخبار رسمی از ابتلای بازیکنان مطرح جهان به کرونا منتشر شد و تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا،‌ اسامی بازیکنان مبتلای خود را اعلام کردند، مسئول برگزاری رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال ایران می‌گوید اسامی کرونایی‌های استقلال محرمانه است و نمی‌توان نام آنها را اعلام کرد!

او در پاسخ به این سوال که آیا چرا در جلسه هماهنگی این بازی، حرفی از کرونا زده نشده بود، اظهار کرد: در جلسه هماهنگی صحبتی نشده بود اما همزمان با این قضیه درخواست باشگاه استقلال در خصوص تعویق بازی به دلیل ابتلای تعدادی از اعضای تیمشان به کرونا به سازمان لیگ ارسال شده بود.

او افزود: پس از آن قرار شد که تست دوم را بدهند که دیشب (دوشنبه) جوابش آمد و به تایید ایفمارک رسید. استقلال حدود ۱۷ نفر کرونایی داشت و حدنصاب تعداد بازیکن یعنی ۵+۱۱ بازیکن را نداشتند. اسامی نفرات مبتلا شده محرمانه است و نمی‌توان آن را اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید